baner
Formularz
Formularz
baner

W celu sprawdzenia zawartości niniejszego elementu prosimy zainstalować dodatek Adobe Flash

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Szukam pana w wieku do 35 lat w celu matrymonialnym. Prosze o odpowiedz tylko osoby zdecydowane, uczciwe <more> 1235505
  • name: Karolina
  • Kontakt:
  • Osobiste Sprzedawane przez nas odbiorniki Alfa UX2 LAN umozliwiaja ogladanie na ekranie telewizora: programow YouTube, serfowanie w internecie, przegladanie roznego rodzaju plikow, przegladanie zdjec na ekranie telewizora za pomoca Picasa, grania w gry Sudoku i Lines. Alfa UX2 LAN rowniez umozliwia ogladanie telewizji na ekranie Twojego telewizora. Jestesmy jedynym autoryzowanym dystrybutorem na Greenpoint sprzedajacym odbiorniki Alfa Box. <more> © 1069523_abo
  • cena $: 119.99
  • name: wyprobuj za free
  • Kontakt:
1069523
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Zabawny, zadbany, rozwiedziony, 38. Letni gentleman ze zobowiazaniami pozna. 30-40, wolna, usmiechnieta, zadbana pania. <more> 1235529
  • name: Mark
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Czesc szukam fajnych kolezanek z NJ.nie jestem lezba.a panom dziekuje jestem zajeta <more> 1235612
  • name: Magda
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Poszukiwana elegancka, dziwczyna, kobieta z klasa lubiaca wyzszy standard zycia.dobre restauracje, cluby.zapewni ci to super mezczyzna, zadbany, elegancki o wysokiej kulturze osobistej. <more> 1235596
  • name: Robert
  • Kontakt:
  • W celu sprawdzenia zawartości niniejszego elementu prosimy zainstalować dodatek Adobe Flash

  • Osobiste 2015-02-28
  • © Mezczyzna majacy 39 lat pozna mezatke, bez zobowiazan do wspolnych spotkan. Tylko kobiety od 30 do 40 lat. Jezeli jestes samotna w malzenstwie jak ja, to napisz. <more> 1235485
  • name: Marcin
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Facet po 50 tce slomiany wdowiec szuka pani w podobnej sytuacji fajnie milo spedzic czas taniec spacery lampka wina prosze o kontakt kobiety do62 lat w miare szczuple i seksowne odezwij sie a moze byc milo okolice NY.c i NJ czekam <more> 1235702
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Podobno jestem interesujacym, inteligentnym, kulturalnym, w miare przystojnym mezczyzna. Chetnie poznam mila, wolna, dosyc szczupla kobiete o wysokim libido w wieku czterdziestu kilku lat, ktora ma swoje zainteresowania, jest pozytywnie nastawiona i pragnie byc szczesliwa. Pozdrawiam. <more> 1235704
  • name: Matt
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Poznam dziewczynkie po 50 tce 50+ ja 50 + szczuply wysoki z NY. <more> 1235735
  • name: Tadeusz
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-28
  • © Hi, zaprosze dziewczyne na romantyczna kolacje bez zobowiazan .pozdrawiam <more> 1235699
  • name: Marek
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Jestem wolna, 43- letnia, normalna, skromna, zadbana i pracujaca kobieta. Nie szukam idealu ani bogacza tylko normalnego, wolnego (nie wazne czy rozwodnik czy kawaler), zadbanego, szczuplego mezczyzny do 45 lat z NJ lub NY, ktoremu brakuje uczucia i ciepla, ktory chce kochac i byc kochanym . Mezczyzny, ktory da mi szanse byc kochajaca, czula, odkryta ze wszystkimi swoimi slabosciami i nie wykorzysta tego. Jesli jestes mezczyzna ktorego szukam, zapraszam do korespondencji. <more> 1235392
  • name: Magda
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © 40 letnia atrakcyjna z NY pozna bardzo milego pana pod kazdym wzgledem do wspolnych spotkan. <more> 1235356
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Samotna pani lat 47 pozna samotnego pana w zblizonym wieku mieszkam w New Jersey. <more> 1235396
  • name: Danuta
  • Kontakt:
  • Osobiste Certyfikowane olejki eteryczne w apteczce domowej? Zamiast szczepionek, antybiotykow i syropow! Niestandardowo, alternatywnie, nowoczesnie, przyjemnie i zdrowo. Kliknij na link i zobacz wiecej szczegolow. <more> © 1185362_abo
  • cena $:
  • name: Aroma Olejki
  • Kontakt:
1185362
  • baner
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Napisz, uwiode cie - przechodzimy jedno lato i zobaczymy co dalej. Chlopaki tylko "grubo" po 50tce. <more> 1235363
  • name: Ewa
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © 31 letni wesoly, niezalezny chlopak pozna wesola, spokojna dziewczyne o dobrym sercu dla ktorej rodzina jest czyms bardzo waznym. lubiejaca ludzi oraz zwierzeta. mieszkam w New Jersey. <more> 1235332
  • name: Marcin
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Wesoly is sympatyczny 44 latek pozna mila pania mieszkajaca w NY, NJ lub CT w celu towarzyskim. <more> 1235383
  • name: Artur
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste PRAWO IMIGRACYJNE *Sponsorowanie przez prace z uzyciem nowego szybkiego programu PERM *Petycje rodzinne: sponsorowanie rodzicow, brata, siostre oraz malzenskie *Obywatelstwo USA , oraz przygotowanie do egzaminu *Przedluzanie waznosci Green Card's, wiz turystycznych B1/B2 *Wizy pracownicze H1B oraz Wizy F-1 - studenckie * Wizy artystyczne / biznesowe O-1; Wizy P-3 (koncerty, wystepy, przedstawienia) * Deportacja, odwolania od decyzji imigracyjnych * Rozwody , separacje, intercyzy. Kancelaria Adwokacka, tel: 212-375-8525, lub wyslij e-mail. Bezplatna telefoniczna konsultacja. Zapraszamy do naszej kancelarii. Kliknij po wiecej szczegolow. <more> © 1197339_abo
  • cena $:
  • name: Kancelaria Adwokacka
  • Kontakt:
1197339
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2015-02-27
  • © W tym wielkim miescie ciezko jest poznac osobe, w ktorej jednoczsnie bedzie odpowiadal nam wyglad jak i osobowosc. Ale kto nie szuka.... Zdaje sie na internet. Szukam kobiety, bez zobowiazan, 28l.+, z NY, ktora szuka swojej drogiej polowki <more> 1235389
  • name: Markus
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Zaprosze cie do kina - sobota wieczor. Ja 39 lat, z Brooklynu. Bez zobowiazn. Moze usiadziemy gdzies na piwo, moze, jezeli pogoda pozwoli pospacerujemy, ponarzekamy na zycie, podzielimy sie oczekiwaniami, moze sie wspolnie z czegos posmiejemy, moze sie ponudzimy. Nie wiem. Na pewno warto sprobowac. Chyba. Napisz kilka slow o sobie. Pozdrawiam. Piotr. <more> 1235410
  • name: Piotr
  • Kontakt:
  • Osobiste Jusuru Liquid Biocell - Jedyny na swiecie naturalny biokolagen w plynie, odbuduwujacy chrzastki stawowe oraz maz stawowa. Jest zalecany dla osob: ze zwyrodnieniami stawow, kregoslupa, kregow ledzwiowych, po operacji i w trakcie rehabilitacji, z osteoporoza, ze sklonnosciami do paradontozy, cierpiacych na katarakte oczna, z problemami z nerkami, z emzema i roznymi schorzeniami skornymi, mlodziezy podczas wzrostu. Dziala przeciwzapalnie oraz wzmacnia uklad odpornosciowy! Spowalnia procesy starzenia sie organizmu... Poprawia wzrok, wzmacnia wlosy. Prosze dzwonic po wiecej informacji. <more> © 1212331_abo
  • cena $:
  • name: Danuta Milana
  • Kontakt:
1212331
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Szukam kolezanki, milej dziewczyny do spedzania milo czasu. Mam 26 lat mily spokojny lubiacy pracowac i zawsze na luzie. <more> 1235414
  • name: Hubert
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Sredniolatek zapozna kobiete z NY lub okolicy.cel towarzyski. <more> 1235238
  • name: Marek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Czesc jestem zonaty i szukam mezatek na spotkania - mam 32 lata. <more> 1235269
  • name: Dominik
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Mezczyzna 52 lata zapozna pary lub pana bi w tym samym wieku lub starsze z NJ <more> 1235172
  • name: Mark
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Chetnie poznam osoby interesujace sie medycyna naturalna lub kogos, kto chcialby na ten temat dowiedziec sie wiecej. Mam duzo zgromadzonej wiedzy oraz potwierdzonej przez zycie. Pozdrawiam i zapraszam. <more> 1235369
  • name: Mirek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-27
  • © Mam 35 lat. poszukuje inteligentnej dziewczyny majacej ktorej marzeniem nie jest zmienianie pieluch. Takiej, ktora chce sie w zyciu czegos dorobic, zwiedzic swiat itp. a nie zostac "kura domowa". Pozdrawiam. <more> 1235423
  • name: Kamil
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Poznam pana lubiacego aktywnie spedzac czas. jesli mieszkasz w centralnym New Jersey i masz 55+, to napisz - moze bedzie milo. <more> 1235155
  • name: Dora
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Poszukiwany chlopak przedzial wiekowy 25-32, mily uczciwy i opiekunczy. <more> 1234933
  • name: Karolina
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Witam panow z Bazarynki - jestem skromna ale bardzo ambitna kobieta nie szukam (bogacza, ksiecia) ale tez nie d... jesli myslisz podobnie zostaw nr. tel ja zadzwonie ok. <more> 1235030
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Zaprosze kobiety na emeryturze z Nowego Yorku do mnie na Floride na zasadzie tej samej uslugi. wiecej po otrzymaniu od was e-mail. <more> 1235002
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Zadbany, wysoki, dobrze wygladajcy, C. Blondyn 36l. Z Long Island. Twardo stapajacy po ziemi i wiedzacy czego chce. Spontaniczny, kreatywny singiel szuka kobiety, ktora potrafi cieszyc sie zyciem. Nie szukam przygod, tylko stalego zwiazku. <more> 1235026
  • name: Sebastian
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Poznam wesola dziewczyne z NJ, w celu stworzenia "nie"powaznego, ale stalego zwiazku. Wiek do 44.5 lat, mozesz byc szczupla lub puszysta, wolna, lub "nie'wolna (szybka znaczy sie) . Jezeli szukasz przygody, nie chcesz jeszcze umierac, nie jestes zgorzkniala, zla kobieta i chcialabys sprobowac czegos Nowego, napisz. <more> 1234875
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Samoty pan szuka pani po 50 bez nalogow pracujacy czysty i bardzo kulturalny. <more> 1235055
  • name: Jarek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Witajcie kobiety! jest u duzo ogloszen naprawde bardzo roznych ja szukam przyjaciolki moze czegos wiecej jezeli masz dosyc samotnosci odezwij sie <more> 1234804
  • name: Tomek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Szukam wolnej kobiety, inteligetnej, bez zobowiazan (dzieci itp.) z NY, LI, 27l.+, ktora podobnie jak ja ma swoje zainteresowania i pasje, lubi aktywnie spedzac czas. <more> 1235014
  • name: Marcel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Teskno nam do przyjaciol, mimo, ze mamy dzis do dyspozycji tyle zabawek do komunikacji bez wzgledu na odleglosc, to nie to samo, co wspolna kawa, wielogodzinne rozmowy, kiedy ma sie poczucie, ze naprawde poglebiamy nasze przyjaznie. Wiele z naszych przyjazni/znajomosci nie przetrwalo proby czasu i dystansu. Jestesmy otwarta i towarzyska para, laczy nas wspolny cel - mozliwosc poznania nowych par, tylko w celach zawarcia przyjazni, bez zadnych innych podtekstow! <more> 1235069
  • name: Ania & Darek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Zadbany mezczyzna (zonaty-49lat) chetnie pozna pania Maspeth i okolice. <more> 1234956
  • name: Jan
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-26
  • © Witajcie piekne i wrazliwe kobiety, jestem w zwiazku ale to wszystko zaczelo sie robic monotonne i ta codziennosc chcialbym cos zmienic choc na chwile .jezeli jestes w podobnej sytuacji napisz a razem moze spedzimy radosne i mile chwile, spotkania bez zadnych zobowiazan - wiec jezeli doroslas do pewnych zmian - napisz. <more> 1234823
  • name: Dominik
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-25
  • © Ok... do trzech razy sztuka. chcialabym poznac kogos wyjatkowego (wiek 38-42) milego z poczuciem humoru. Osobowosc jest wazna dla mnie (bez kompleksow) ktory wie jak traktowac kobiete. Wyrozumialy, spontaniczny, wyksztalcony, z Kim moglabym dzielic dobre i zle dni. (rozwodnicy, zonaci, z dziecmi, prosze nie pisac) . Jestem mila osoba (5'8", slim, Long dark hair) "mam dosc!" (facetow kturzy udaja. (mezczyzn na pocztku zeby zaimponowac) zenada.(jestem. mila, zadbana, zwracajaca uwage na czystosc osoba. Sympatyczna i wesola, lubiaca spontaniczne rzeczy. jesli uwazasz ze masz to czego szukam napisz. pozdrawiam. <more> 1234678
  • name: Violetta
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-25
  • © Mam 27 lat mieszkam w NYC szukam kolegi w podobnym wieku z okolic. Przyjazn lub cos wiecej, czas pokaze <more> 1234603
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-25
  • © Czytam te ogloszenia i zastanawiam sie ktore maja wiecej powodzenie, te normalne czy te glupie? mam 66 lat, mieszkam w NJ - poznam prtnera, kumpla ale nie meza zadnej z kobiet. <more> 1234522
  • name: Marta
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-25
  • © Szukam faceta z NJ do 54 lat jestem kobieta niezalezna wiek 45 lat. panom w zwiazkach i szukajacych przygod dziekuje. <more> 1234733
  • name: Klaudia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2015-02-25
  • © Czesc. Jestem mloda, zgrabna i wesolutka dziewczyna, mieszkam w NY. Szukam fajnego, dobrze zbudowanego faceta. <more> 1234729
  • name: Sylwia
  • Kontakt:

Strona 2 z 20 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1019 20 następna »

baner
baner
baner
baner

W celu sprawdzenia zawartości niniejszego elementu prosimy zainstalować dodatek Adobe Flash

baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2015 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax