baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2016-08-27
  • © Szukam dziwczyny, kobiety, kolerzanki ktora jest otwarta i szuka bezgranicznosci.kocham rozmowe przez tel.szukam spotkania i kobiety ktora kocha (nie tylko lubi) dominacje, uleglosc, nietypowosc, niecodziennosc, spotanicznosc. mam 35 lat, nie jestem single. Nosze garnitur na codzien. mieszkam w okolicach NJ. nie wiem czy to dobre miejsce na znalezienie kogos podobnego ale piszczcie. thanks. <more> 1391814
  • name: Chris
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-27
  • © Szukam dziewczyny do wyjscia do Klubu dla doroslych na Manhattanie. Jezeli jestes zainteresowana napisz <more> 1391897
  • name: Marek
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Kobieta w srednim wieku szuka dzentelmena w odpowiednim wieku 40/50l z NY <more> 1391746
  • name: Edyta
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Koniec lata a ty wciaz nie bylas na plazy? hej, tracisz zycie napisz, dolacz do naszego towarzystwa. Tylko dziewczyny i pary. <more> 1391791
  • name: Kaska
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Hej, mam 30 lat i szukam kogos kto tak jak ja ma wiele zainteresowan i lubi korzystac z zycia w pelni, kto lubi spedzac czasu na swiezym powietrzu. Kogos kto ma poczucie humoru, dobre serce, ambicje i z kim moglabym porozmawiac na dowolny temat. <more> 1391713
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Poznam mezczyzne 40-50 lat wolnego, tylko w Nowym Jorku. Cel przyjazn na poczatek. <more> 1391549
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Czesc, pochodze ze wsi wiec szukam dziewczyny lubiacej dom, nature, odpoczynek i swieze powietrze za miastem w wieku 36-38 lat. Ja mam 44 i 170 cm wzrostu. <more> 1391763
  • name: Maciej
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste PRAWO IMIGRACYJNE *Sponsorowanie przez prace z uzyciem nowego szybkiego programu PERM *Petycje rodzinne: sponsorowanie rodzicow, brata, siostre oraz malzenskie *Obywatelstwo USA , oraz przygotowanie do egzaminu *Przedluzanie waznosci Green Card's, wiz turystycznych B1/B2 *Wizy pracownicze H1B oraz Wizy F-1 - studenckie * Wizy artystyczne / biznesowe O-1; Wizy P-3 (koncerty, wystepy, przedstawienia) * Deportacja, odwolania od decyzji imigracyjnych * Rozwody , separacje, intercyzy. Kancelaria Adwokacka, tel: 212-375-8525, lub wyslij e-mail. Bezplatna telefoniczna konsultacja. Zapraszamy do naszej kancelarii. Kliknij po wiecej szczegolow. <more> © 1197339_abo
  • cena $:
  • name: Kancelaria Adwokacka
  • Kontakt:
1197339
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Wysoki i przystojny facet 38 lat, samotny, chetnie poznam sredniej budowy dziewczyne by stworzyc z nia staly zwiazek . <more> 1391772
  • name: Andrzej
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Chetnie poznam srednio puszysta dziewczyne do czterdziestu lat .ja wysoki dobrze zbudowany chlopak pozytywnie myslacy o zwiazku . <more> 1391778
  • name: Marcin
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Zmotoryzowany pan w srednim wieku, dysponujacy wolnym czasem pozna dziewczyne-kobiete w celu towarzyskim, najlepiej ze srodkowego New Jersey <more> 1391725
  • name: Al
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • Osobiste   © Czesc dziewczyny. Jestes mila, fajna, szczupla dziewczyna ?Lubisz muzyke rockowa? mam jeden extra bilet na koncert AC/DC 14 wrzesnia. Wspaniala zabawa i towarzystwo gwarantowane. Zadnych zobowiazan. Jestem szczuplym, milym kolesiem albo jak kto woli facetem . Lat 45. Jestes zainteresowana? daj tylko znac. <more> 1391716
  • name: Arek
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Heya, sa jeszcze na tym swiecie dziewczyny lubiace muzyke lat 80-90 tych? nudzisz sie w sobotni wieczor. wyskoczmy razem do Pyramid Club na Manhattan. Zycie nie konczy sie na 40-ce. zadnych zobawiazan. Jestem odpowiedzialnym, milym, szczuplym, facetem po 40. <more> 1391717
  • name: Artur
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody - $399!! Przeprowadzamy szybko i efektywnie wszelkie rozwody ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki), bez osobistego stawiania sie w sadzie, legalna seperacja umowy przedmalzenskiej oraz po zawarciu zwiazku malzenskiego-intercyza. Sponsorowanie rodzinne (malzenstwo, rodzenstwo, rodzicielstwo), profesionalne przedluzanie wiz (B-1, B-2, J-1). 100% gwarancji, wizy studenckie F-1, zmiana statusu, pozwolenie na prace, legalne social security (dla studentow i osob z wazna wiza), przedluzanie zielonych kart i zmiany na stale zielone karty (nawet trudne sprawy w przypadku malzenstwa), Amerykanskie obywatelstwo, wypelnianie roznych form i aplikacji. Pomagamy ludziom juz od ponad 20 lat, zawsze osiagajac sukces oraz zaspokajajac potrzeby naszego klienta. Apostille - upowanienia, pelnomocnictwa, tlumaczenia... Odzyskiwanie dlugow - juz nie musisz sie martwic ze nie bedziesz mial zaplacona place za swoja prace.. Prawo Jazdy Miedzynarodowe... Tlumaczenia dokumentow , zalatwianie spraw w urzedach i w sadach w stanie Nowy Jork. <more> © 843089_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Mam partnerke zyciowa mimo to szukam kobiety ktora tak jak ja ma kogos ale chcialaby czegos wiecej wiec jakbys chciala porozmawiac to napisz . <more> 1391596
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Szukam kolezanek (35-45), wolnych bez meza i dzieci, poniewaz sama jestem osoba wolna i nie mam obowiazkow wzgledem meza, czy dzieci, aby porozmawiac i czasem moze gdzies razem wyskoczyc (czyste kolezenstwo) . <more> 1391630
  • name: Joanna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Czesc 35 latek wysoki z NYC zaprosi romantyczna dziewczyne na nocne zwiedzanie Manhattanu. <more> 1391648
  • name: Rafal
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © 30 letni cichy spokojny chlopak szuka puszystej dziewczyny na dobre i na zle . Lubie wyjechac gdziec albo pujsc na spacer czasem lubie w domu posiedziec. <more> 1391676
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-26
  • © Samotna w swoim zwiazku, spokojna i zadbana pania potrzebujaca szacunku, ciepla, czulosci, w miare szczupla i nie palaca z NJ, pozna samotny pan po czterdziestce by wspolnie spedzac czas i dac sobie to, czego nam brakuje najbardziej. <more> 1391661
  • name: Tom
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Chetnie poznam sympatycznego, spokojnego, wysokiego (powyzej 185 cm wzrostu) i wolnego mezczyzne w wieku 35-40 lat. Ja- wysoka 28 latka z NYC. <more> 1391362
  • name: Jola
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Czesc, chcialabym zaprzyjaznic sie z mezczyzna 38-48 lat w celu towarzyskim. Cenie inteligencje, poczucie humoru i urok osobisty. Mieszkam w New Jersey, jestem szczupla, wysoka 40sto latka. <more> 1391356
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Witam wszystkich panow normalna dziewczyna pozna pana 30-38 lat samotnego, szczerego, spontanicznego lubiacego smiech oraz wspolne wyjazdy weekendowe z dziewczyna naturalna, zaradna, szalona, idealna do pogadania na rozne tematy (bez skrepowania), otwarta na rozne wyzwania nie palaca ani klamiaca <more> 1391350
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Mam 28 lat, mieszkam na Queensie planuje wycieczke (na tydzien lub dwa) na przelomie nastepnego miesiaca. Punktem docelowym jest Grand Canyon. Szukam osoby (osob) w podobnym wieku ktorzy rowniez maja czas i ochote zwiedzic malownicze zakatki tego kraju. Nie szukam sponsora, nie jest to rowniez ogloszenie matrymonialne ;) . Jesli jestes otwarta, ciekawa swiata osoba, masz chec i czas wybrac sie w podroz po Stanach zapraszam do konwersacji . <more> 1391232
  • name: Maja
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Mam 30 lat, jestem tu pare lat i mam glowe pelna pomyslow. chetnie poznam kolezanke z ktora moglabym gdzies wyskoczyc, posmiac sie czy pogadac powazniej. to ogloszenie jest skierowane wylacznie do dziewczyn, meza juz mam. mieszkam w Queens NY. pozdrawiam. <more> 1391272
  • name: Asia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Mily spokojny mezczyzna lat 57 szuka przyjaciolki - prosze dzwonic. <more> 1391439
  • name: Janusz
  • Kontakt:
  • Osobiste 21 lat pracy z komputerami. Takiego profesjonalnego rekordu nie ma nikt na polonijnym rynku informatycznym. Marek Gerszewski nie tylko jest absolwentem studiow informatycznych, ale ma takze ogromne doswiadczenie w prowadzeniu wszelkich serwisow informatyczno-internetowych. Od standardowych napraw po skomplikowane zabezpieczanie i odzyskiwanie danych, konstruowanie i prowadzenie stron internetowych. Z jego uslug korzysta wiele biznesow, biur prawnych, gabinetow medycznych, Jest autorem wchodzacego wlasnie na rynek programu szyfrujacego dane do przechowywania i zarzadzania w systemie i-cloud. Komputery to jego zawod i pasja. A nie okazja do dorobienia po pracy w restauracji, na budowie czy warsztacie stolarskim. Jest dostepny w lokalizacjach na Dolnym Manhattanie (Wall Street) i na Greenpoincie (Manhattan Avenue). Dla "Bazarynkowiczow" specjalna cena. Koszty 1 godziny serwisu to 40$ nastepne jedynie 25$ !!! Tanie strony internetowe. Instalacja polskiej telewizji przez internet. <more> © 1259508_abo
  • cena $: $40
  • name: Marek
  • Kontakt:
1259508
  • Osobiste 2016-08-25
  • Osobiste © Witam nie chcial bym, aby moje ogloszenie wygladalo ze jestem zarozumialy piszac w ten sposob o sobie.ale po prostu pisze prawde, jestem przystojnym, wyksztalconym facetem, ktory chcialby ulozyc swoje zycie z polka .mam 29 lat wiec fajnie by bylo gdybys byla w podobnym wieku.mieszkam na Long Island .mam duze poczucie humoru, lubie podrozowac, ogladac TV, dobre resteuracje, rozmowy na wszystkie tematy, jestem bardzo oczytany.itd itp.przyjechalem do USA majac 2 lata, wiec moj Polski w pisaniu jest tragiczny w mowieniu jest ok. Jesli to mozliwe to prosze o odpisanie w jezyku angielskim jesli nie to bede musial dac sobie rade z polskim. <more> 1391345
  • name: Matt
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • Osobiste   © Mark Anthony - koncert w ten piatek - zabiore pania w wieku ok 40-stki najlepiej z NJ do Radio City Music Hall. Posiadam 2 bilety. Koncert zaczyna sie o 8pm. <more> 1391366
  • name: Chris
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Wyksztalcony, zadbany i zabawny 32 letni mezczyzna chce poznac sympatyczna niepalaca kobiete na platoniczna znajomosc. Przyznam ze jestem w zwiazku wiec szukam tylko normalnej przyjazni. Chce po prostu spedzic troche czasu w towarzystwie nieklutliwej i pogodnej dziewczyny ktora nie ma problemu z moja sytuacja. Mam przyjemny wyglad, jestem wysportowany, mam swietna dobra prace, 175cm wzrostu, wlosy ciemne blond. Prosze napisz. Spotkajmy sie na kawe. Dzieki. PS. Duzy plus jesli pracujesz na dolnym Manhatanie i chcialbys nie kiedy wyjsc ze mna na lunch. <more> 1391322
  • name: Krzysztof
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Czesc mam 44 lat poznam pania do 40 z NJ <more> 1391332
  • name: Adam
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Poznam kobiete by stworzyc szczesliwy zwiazek oparty na partnerstwie, zaufaniu i milosci. Preferowane osoby pozytywne, ktore niemaja miejsca na nude. Najlepiej w wieku 27-35 lat. <more> 1391449
  • name: Piotr
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Mezczyzna po rozwodzie lat 45 poszukuje fajnej dziewczyny do wspolnego zycia. Wiek od 29 do 45. Prosze o kontakt po angielsku. <more> 1391217
  • name: Craig
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Hey jesli jestes kobieta i czytasz to ogloszenie to bardzo mnie to cieszy, jesli mezczyzna od razu moge powiedziec, ze nie szukamy mezczyzn sory i zyczymy powodzenia gdzie indziej. Przechodzac do meritum para 29 i 26 szuka jej, kolezanki, przyjaciolki, byc moze kogos do bardziej intymnych relacji:) jesli jestes atrakcyjna, mila, ladna, inteligentna, otwarta i bys chciala przezyc cos Nowego to zapraszam do konwersacji :) wiecej szczegolow na priv :) pozdrawiam serdecznie was panie :) <more> 1391116
  • name: Kamil
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Samotny 48 latek ponoc przystojny pozna fajna dziewczyne z NJ <more> 1391167
  • name: Tomek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Witam poznam mezatke ktora czuje sie samotna i brakuje jej ciepla i milych chwil . Mam 40 lat, wysoki, szczuply brunet z poczuciem humoru i dystansem do zycia. <more> 1391284
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-25
  • © Jestem ciekaw czy jest tu mloda kobieta chcaca poznac fajnego bi chlopaka na przyjazn. Mam do wyznania osobiste tajemnice jesli chcialabys uslyszec. Poznajmy sie. Mam 33 lata. <more> 1391316
  • name: Bartek
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-25
  • © "Slomiany wdowiec" chetnie pozna kobiete do lat powiedzmy 45-iu. Jezeli tkwisz w martwym juz zwiazku, i jestes zmeczona codziennym szarym dniem. To napisz do wesolego i pelnego wigoru faceta. <more> 1391384
  • name: Radek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-24
  • © 32 letnia wysoka (5'10), wyksztalcona, zaradna kobieta szuka 26-36 letniego, wysokiego pana do storzenia powaznego zwiazku. Kocham rodzine, przyjaciol, Sport i nature. <more> 1391095
  • name: Malgorzata
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-24
  • © Kobieta lat 54 pozna pana w podobnym wieku wolnego i bez nalogow <more> 1390894
  • name: Bozena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2016-08-24
  • © A successful Italian American Real Estate investor and attorney-who lives in his home by the Beach, who works out and is physically fit (and who has never been married, nor has any children) -is seeking a thin, attractive Polish, Russian or Eastern European girl (between the ages of 20-30) looking for a serious relationship. For info contact my secretary .thanks for reading. <more> 1390982
  • name: Adriana
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2016-08-24
  • © Zaprzyjaznie sie z atrakcyjna kobieta za ktora nie ciagnie sie bagaz nieodpowiedzialnych decyzji z przeszlosci. Prosze, badz otwarta, wyksztalcona, twardo stapajaca po ziemi, w wieku 26-34 lat i nietuzinkowej, atrakcyjnej urody. Mam nadzieje, ze z odpowiednia osoba, nie bedziemy marnowali czasu i energii na nic nie wnoszace w zycie znajomosci. <more> 1391104
  • name: Dariusz
  • Kontakt:

Strona 2 z 27 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1026 27 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2016 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax