baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Zaprzyjaznie sie z mila sympatyczna kobieta aby milo wspolnie spedzic czas itp pozdrawiam wszystkie drogie panie. Mam lat 37 (Queens). <more> 1438457
  • name: Tomasz
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Jesli tkwisz w nieudanym zwiazku i zastanawiasz sie czy to ma jeszcze jakis sens to to ogloszenie jest dla ciebie. ja mily sympatyczny 40-latek w podobnej sytuacji zaprzyjaznie sie z kobieta ktora mysli powaznie o swoim zyciu. paniom szukajacym sponsora naprawde dziekuje. <more> 1438252
  • name: Bart
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Mam 40lat, poznam kobiete z NJ lub NYC na spotkania towarzyskie. <more> 1438251
  • name: Adam
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Mam 43 lata, jestem z NJ . Chcialbym poznac niezobowiazujaco dziewczyne i wyjechac na szalony weekend kiedy i gdzie zechcesz . Pokrywam koszty . Zapraszam <more> 1438258
  • name: Maciej
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Dr. Danuta Kurstein - badania imigracyjne (Immigration Medical Exam) - Najtaniej i Najszybciej - Tylko na haslo Bazarynka - badania imigracyjne wykonywane sa poza kolejnoscia z 10% rabatem. Ceny badan juz od $150 (zapytaj o szczegoly). Nasze gabinety sa cetyfikowane do wykonywania badan CDL. Nasze gabinety mieszcza sie: 146 Norman Ave. Brooklyn, NY 11222 tel. 718-349-1221 oraz 984 N. Broadway #312 Yonkers, NY 10701- tel. 914-968-8972. Po wiecej informacji zapraszamy na nasza strone internetowa. badania imigracyjne specjalista chrob wewnetrznych badania CDL. Badania okresowe pracownicze i studenckie. U nas w gabinecie posiadamy wszystkie wymagane szczepionki. <more> © 843254_abo
  • cena $: od 150
  • name: Danuta Kurstein, M.D.
  • Kontakt:
843254
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Chetnie poznam pania w wieku ok 47 lat z okolic NYC, stan emigracyjny obojetny, jesli pragniesz stabilizacji, bezpieczenstwa, spokojnego, normalnego zycia to pisz, napewno odpisze jesli podasz nr tel napewno zadzwonie <more> 1438401
  • name: Robert
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-20
  • © Szukam dziewczyny wczoraj 19.02.17 ktora byla w parku, ubrana bylas w czerwona kurtke czarne rajstopy i czarna spodnice wczesniej szlas przez Erudo st - odezwij sie. <more> 1438324
  • name: Karol
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Anons skierowany jest do panow stanu wolnego bez dzieci w wieku 35-45. Moze spacer? <more> 1438163
  • name: Arleta
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Czesc, szukam fajnego, racjonalnego pana, ktory tak jak ja jest po rozwodzie i dosc ma samotnosci i teskni za rozmowa, cieplem, towarzystwem, ja 42 latka, mieszkam w NY. <more> 1438146
  • name: Monika
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Just looking to meet a nice man. Do not judge on appearance just go through personality and how You treat other people. Would like to meet someone who is ready to build a serious long-lasting relationship with Me which can end up in marriage. <more> 1438096
  • name: Stacy
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Szukam wolnego, samodzielnego, dbajacego o siebie mezczyzne w wieku 38-48 lat najlepiej z NYC. Jezeli szukasz drugiej polowki, to czekam na twoja wiadomosc. <more> 1438181
  • name: Kinga
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Witam, chce poznac mezczyzne wolnego poukladanego, wysokiego w wieku 49lat, jesli jestes osoba z poczuciem humoru lubiacy spedzac aktywnie czas z ktora bede czula sie dobrze i ty ze mna napisz moze to wlasnie na ciebie czekam a ty na mnie. <more> 1438105
  • name: Beata
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Poznam wolnego mezczyzne bez dzieci. Wiek: 38-47. Nowy York lub okolice. <more> 1437850
  • name: Anita
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody - $399 ... przeprowadzamy szybko i efektywnie wszelkie rozwody ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki), bez osobistego stawiania sie w sadzie, legalna seperacja umowy przedmalzenskiej oraz po zawarciu zwiazku malzenskiego-intercyza. Sponsorowanie rodzinne (malzenstwo, rodzenstwo, rodzicielstwo), profesionalne przedluzanie wiz (B-1, B-2, J-1). 100% gwarancji, wizy studenckie F-1, zmiana statusu, pozwolenie na prace, legalne social security (dla studentow i osob z wazna wiza), przedluzanie zielonych kart i zmiany na stale zielone karty (nawet trudne sprawy w przypadku malzenstwa), Amerykanskie obywatelstwo, wypelnianie roznych form i aplikacji. Pomagamy ludziom juz od ponad 20 lat, zawsze osiagajac sukces oraz zaspokajajac potrzeby naszego klienta. Apostille - upowanienia, pelnomocnictwa, tlumaczenia... Odzyskiwanie dlugow - juz nie musisz sie martwic ze nie bedziesz mial zaplacona place za swoja prace.. Prawo Jazdy Miedzynarodowe... Tlumaczenia dokumentow , zalatwianie spraw w urzedach i w sadach w stanie Nowy Jork. <more> © 843089_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Sama ale nie samotna pani pozna przyjaciela. Mam 67 lat, zdrowa, bardzo aktywna, bez nalogow, poznam pana od 65 lat do 70 lat. Powinien byc zdrowy fizycznie i psychicznie, wysoki, bez wiszacego pojemnika na piwo i alcohol, a przede wszystkim inteligentny. <more> 1437861
  • name: Marta
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Mam nadzieje poznac jakas fajna, zrownowazona, inteligentna kolezanke do tylko i wylacznie ciekawych korespondencji emailowych w celu podzielenia sie wrazeniami, opinia, codziennym zyciem. Mam 42 lata, jestem mila, pozytywnie nastawiona, wyksztalcona w NY, prowadzaca aktywny i ustabilizowany tryb zycia. Zapraszam do ciekawej korespondencji. <more> 1437892
  • name: Edyta
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Najwazniejsze jest znalezc kogos kto dotknie twojej duszy. Przyspieszy bicie serca i nawet bedac daleko, bedzie znacznie blizej ciebie, niz wszyscy ludzie znajdujacy sie dookola. Jestem romantyczna, radosna, niezalezna kobieta. Poznam spokojnego pana, stanu wolnego w wieku od 60 lat, mieszkajacego w New Jersey. <more> 1438024
  • name: Grazyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Kazdy pisze co chce a potem roznie wychodzi. Dlatego uwazam, ze lepiej jest dowiedziec sie czegos o sobie rozmawiajac badz tez piszac, co teraz jest bardzo popularne, a nastepnie spotkac sie aby nie zyc w niepewnosci i nie marnowac cudzego czasu ani swojego. Jezeli nie jestes pewna czego tak na prawde szukasz, jezeli nie jestes pewna czy chcesz docelowo z kims sie zlaczyc, badz tez uwazasz sie za pepek swiata to pomin to ogloszenie. Napisz jezeli zdajesz sobie sprawe z tego, ze ludzie maja wady i zalety, jezeli jestes w stanie wziasc i dac, znasz znaczenie slow kompromis, spokoj i rodzina. Nie ma znaczenia z jakim bagazem zyciowym jestes bo kazdy jakis bagaz badz doswiadczenia ma; wazne sa intencje i szczerosc. Mam 40 lat i poznam szczera, prawdziwa oraz spokojna kobiete. <more> 1438245
  • name: Damian
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Kawaler bez dzieci i zobowiazan chetnie pozna wesola dziewczyne o dobrym sercu. Mam 36 lat. Szukam dziewczyny z NY. <more> 1438242
  • name: Rafal
  • Kontakt:
  • Osobiste Zapraszamy do zakupu odbiornika Alfa Box na naszej stronie internetowej i skorzystania z darmowej wysylki. Bezplatna wysylke oferujemy na terenie USA i Kanady za jedyne $19.99. ODBIOR OSOBISTY NA GREENPOINT TYLKO PO WCZESNIEJSZYM UMOWIENIU SIE- zadzwon i umow sie na odbior osobisty tel. 800-337-4203 *** Polska telewizja przez internet - ponad 100 programow na ekranie Twojego telewizora. Sprzedawane przez nas odbiorniki Alfa UX2 LAN umozliwiaja ogladanie na ekranie telewizora: kanalow YouTube, serfowanie w internecie, przegladanie roznego rodzaju plikow, przegladanie zdjec na ekranie telewizora za pomoca Picasa, grania w gry Sudoku i Lines. Alfa UX2 LAN rowniez umozliwia ogladanie telewizji na ekranie Twojego telewizora. <more> © 1069523_abo
  • cena $: 119.99
  • name: Darmowa wysylka
  • Kontakt:
1069523
  • Osobiste 2017-02-19
  • © Atrakcyjny, wysoki, z dlugoletnim i bogatym w sukcesy pobytem w NYC, w wieku okolo 60 L. Pozna sympatyczna kobiete okolo 50l z okolic NY w celu nawiazania owocnej przyjazni na poczatek. odpowiem na ciekawe oferty. <more> 1438165
  • name: Francis
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Poznam kobiete mila godna zaufania i szukajaca stalego zwiazku ktora szuka milosci i osoby bliskiej do zycia we dwoje, mam 61 lat 177cm mieszkam w NYC. <more> 1437958
  • name: Andrzej
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Normalna, wesola, szczera kobietka pozna pania ciepla i wrazliwa. Panom dziekuje. <more> 1438055
  • name: Aga
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste 21 lat pracy z komputerami. Takiego profesjonalnego rekordu nie ma nikt na polonijnym rynku informatycznym. Marek Gerszewski nie tylko jest absolwentem studiow informatycznych, ale ma takze ogromne doswiadczenie w prowadzeniu wszelkich serwisow informatyczno-internetowych. Od standardowych napraw po skomplikowane zabezpieczanie i odzyskiwanie danych, konstruowanie i prowadzenie stron internetowych. Z jego uslug korzysta wiele biznesow, biur prawnych, gabinetow medycznych, Jest autorem wchodzacego wlasnie na rynek programu szyfrujacego dane do przechowywania i zarzadzania w systemie i-cloud. Komputery to jego zawod i pasja. A nie okazja do dorobienia po pracy w restauracji, na budowie czy warsztacie stolarskim. Jest dostepny w lokalizacjach na Dolnym Manhattanie (Wall Street) i na Greenpoincie (Manhattan Avenue). Dla "Bazarynkowiczow" specjalna cena. Koszty 1 godziny serwisu to 40$ nastepne jedynie 25$ !!! Tanie strony internetowe. Instalacja polskiej telewizji przez internet. <more> © 1259508_abo
  • cena $: $40
  • name: Marek
  • Kontakt:
1259508
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Szukasz fajnego faceta, jestes wolna kobieta otwarta na nowa znajomosc, masz ochote kogos poznac, moze z czasem dac kolejna szanse zagoscic w twoim sercu, daj znac. Jesli zainteresowal cie ten anons, pisze mily, wysoki 6.2, zadbany kawaler, 37l z LI, NY. <more> 1437821
  • name: Marcel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Jestes wolna zdecydowana na nowa znajomosc kobieta po 30l. Masz pozytywne nastawienie do zycia, chcesz poznac milego, przystojnego, wysokiego mezczyzne z Long Island, NY. Czekam na wiadomosc. <more> 1437815
  • name: Marcin
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Moze znajdzie sie tu jakas nietuzinkowa wolna kobieta z NY lub LI, okolo 30+ lat, ktora podobnie jak ja szuka swojej drogiej polowki. Pisze wysoki 190cm, wesoly, przystojny, pozytywnie nastawiony do zycia kawaler. <more> 1437828
  • name: Sebastian
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Hej, mam 29 lat i poznam dziewczyne w podobnym wieku do wspolnych spotkan i wyjsc, a jesli zaiskrzy to i zwiazku.wiem, ze moze to nie najlepsze miejsce, ale sprobowac nie zaszkodzi.jesli jestes wolna, masz czas i checi poznac kogos, to napisz. <more> 1437872
  • name: Jarek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © 54-letni Rysiu chcialby poznac kobietke w przyblizonym wieku - cel matrymonialny. pozdrawiam. <more> 1438029
  • name: Ryszard
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Jesli czujesz sie zaniedbana samotna zagubiona ? jesli twoj zwiazek nie uklada sie wesolo napisz do mnie moze razem spedzimy milo czas w restauracji przy lampce wina pogawedzimy i bedzie nam milo <more> 1437948
  • name: Robert
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-18
  • © Poznam kobiete z polnocy NJ, w wieku 35-45 lat, w celu towarzyskim. Jezeli szukasz romansu, napisz. <more> 1437996
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Nie szukam meza, szukam pana po 50ce nie chudego, 185cm wzrostu, wolnego, numer telefonu przyspieszy kontakt. <more> 1437655
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Szczupla blondynka pozna ciekawego, inteligentnego chlopaka bez gromadki dzieci. do lat 42. Kogos kto czyta ksiazki, lubi zwiedzac i podrozowac. Pozdrawiam. <more> 1437533
  • name: Kasia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Jestem po 60 poznam kobiete wieku 55-+ najlepiej z okolic NY & Long Island. <more> 1437747
  • name: Kazimierz
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Ogloszenie to kieruje do kobiety ktora spotkalem w restauracji "Relax" na Greenpoint. bylas tam z kolezanka a ja powiedzialem ci ze masz piekne oczy, ty spojzalas na mnie swoimi smutnymi oczami. dlugo mi zajelo zeby tu napisac ale chcialbym cie spotkac jeszcze raz. kelnerka powiedziala mi ze masz na imie Bozena i mieszkasz na Greenpoint. jezeli to czytasz odezwij sie prosze. <more> 1437666
  • name: Maciej
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Poznam kobiete wiek okolo 50 lat, nie szukam ksiezniczki <more> 1437751
  • name: Walter
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Witam serdecznie. Jesli nie masz planow na ten weekend a jestes wolna i lubisz NYC napisz. Moze spotkamy sie i porobimy cos razem. Ja 34 letni, 6' wzrostu i 200 funtow wagi. Ty? zebys tylko nie byla 80 letnia babcia. Pozdrawiam. <more> 1437570
  • name: Tomasz
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Pragne poznac mila i pozytywna kobiete w wieku 28-36 lat. Jestem osoba ambitna, pozytywna, chcaca stworzyc rodzine z ta jedyna. <more> 1437563
  • name: Piotr
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Nieszczesliwie zonaty nawiaze dluzsza znajomosc z kobieta w podobnej sytuacji . Czas uplywa i szkoda go marnowac. Pozdrawiam. <more> 1437541
  • name: Marek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • © Para 40 latkow pozna uleglego pana bi albo ulegla pare z CT. <more> 1437535
  • name: Magda - Rafal
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-17
  • Osobiste © Nikt mnie nigdy nie mial, tej samej czystosci szukam u ciebie. <more> 1437531
  • name: Jakub
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-02-16
  • © Samotna, szczupla, mila i atrakcyjna kobieta +60 chetnie zapozna samotnego, atrakcyjnego pana w odpowiednim wieku. <more> 1437504
  • name: Joanna
  • Kontakt:

Strona 2 z 26 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1025 26 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2017 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax