baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2017-11-18
  • © Good day, I am posting on here in hopes of finding a good friendship in the beginning and see what happens. I am 37, live in New York City. I am am artist and music lover . Very romantic. I work 2 jobs. I have a car. I would like someone open and easy going not too emotional . I am ok with You living within the 5 bourghs of NYC . Just be open and friendly and lines to have fun and enjoy life <more> 1510323
  • name: Antonio
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-18
  • © Rozrywkowy abstynent z wolnym czasem z branzy gieldowej NY/Boston/Warszawa bedzie w NY na dluzej pozna kobiete po 40 z fantazja. Gotowa na rozrywke kasynowo/wypadowa prosze o kontakt. <more> 1510350
  • name: Mark
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Szukam fajnego, cieplego faceta do stalego zwiazku, mam 46 lat, mieszkam na Queens, podaj telefon zadzwonie. <more> 1510148
  • name: Iwona
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Witam serdecznie panow. Mam 33 lata i mieszkam na Ridgewood, NY. Nadal jestem single i bez bagazu zyciowego. A jesli chodzi o moj obecny wyglad to jestem jasna szatynka o dlugich wlosach, zielonych oczach, sredniej budowie ciala i 166 cm wzrostu. Chcialabym poznac dojrzalego i gotowego na staly zwiazek, inteligentnego, zadbanego mezczyzne kierujacego sie rozumem, sercem i prawdziwymi zyciowymi wartosciami - szczerosc, zaufanie, kultura - dobre maniery i humor, troska o druga osobe i pomoc innym. Jesli taki mezczyzna w przedziale wiekowym 35-40 istnieje na tym swiecie i jest zainteresowany ta znajomoscia, to prosze o kontakt. Poza tym twoje zdjecie jest zawsze mile przeze mnie widziane. Czekam tylko na powazne wiadomosci. Panom szukajacym przgody i zabawy z gory dziekuje. <more> 1510123
  • name: Magda
  • Kontakt:
  • Osobiste Potrzebujesz dobrego DJ-a i Wodzireja? W takim razie dobrze trafiles. Ustalenie szczegolow z klientem, odpowiednio dobrana muzyka, doswiadczenie, energia, mlodosc i prowadzenie w dwoch jezykach. A wszystko polaczone z wysokiej klasy sprzetem sprawia, ze Twoje przyjecie bedzie niezapomniane dla Ciebie i gosci! Zadzwon, zapytaj o termin. <more> © 1050167_abo
  • cena $:
  • name: DJ Daniel
  • Kontakt:
1050167
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Atrakcyjna, wyksztalcona i zadowolona z zycia 30 latka poszukuje rownie dobrze ulozonego i optymistycznie nastawionego chlopaka bez dramatow ktory kocha psy, podroze, filmy, ksiazki i spedzac dobry czas. Zonatym, uzaleznionym i nieuczciwym z gory dziekuje. <more> 1509944
  • name: Gosia
  • Kontakt:
  • Osobiste Najpiekiejsze momenty zycia potrzebuja wyjatkowej oprawy. Wynajem Limuzyn w okolicach NY, NJ. Wesela, chrzciny, urodziny, wieczory panienskie/kawalerskie, odbior z lotniska, wycieczki, prywatne eventy. Obslugujemy rowniez duze imprezy, mamy w swojej ofercie party-busy i lodzie. Mowimy po polsku! myelitelimony@gmail.com 646-883-8465 https://www.facebook.com/elitelimony/ <more> © 1468151_abo
  • cena $:
  • name: My Elite Limo NY
  • Kontakt:
1468151
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Hey poznam na poczatek "kolege" zabawnego z poczuciem humoru, lubie wysokich panow bez dzieci, inteligentny. Ja mam 35 lat, jestem po rozwodzie i otwieram sie na nowe znajomosci, preferuje pana w moim wieku lub zblizonym, moze byc odrobine mlodszy ale bez przesady. jestem bardzo zadbana szczupla kobieta o wzroscie 5'4. Mieszkam w NJ. <more> 1509901
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Zapoznam singla 38-48 lat bez dzieci i w Nowym Jorku. <more> 1510001
  • name: Ala
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Hej dziewczyny szukam fajnych kolezanek, do spotkania sie do pogadania, czasem mozna gdzies razem wyskoczyc na zakupy itp, mam 2 dzieci, wiec mile widziane mamuski, ktore zajmuja sie teraz swoimi pociechami:) <more> 1510126
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Szczescie jest wtedy, gdy mamy go z kim dzielic. Inaczej wszystko nie ma sensu. Pieniadze, slawa, podroze nie moga cieszyc, gdy obok nie ma kobiety, ktora potrafila to docenic. Sa oczywiscie jeszcze inne wartosci, te ponadczasowe, jak milosc, przyjazn, wiernosc i szczerosc. Mysle ze znajdzie sie taka osoba i odpisze na to ogloszenie. Do 37 latka <more> 1510133
  • name: Mateusz
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Jesli szukasz osoby lat 45+, spokojnej, rozwaznie podejmujacej decyzje, ale zdecydowanej i konkretnej, kogos kto twardo stapa po ziemi, ale czasami potrafi byc romantyczny, kogos dla kogo najwazniejsze sa zasady takie jak: lojalnosc, wiernosc, trwalosc, kogos kto umie sluchac, to doskonale trafilas :-) zapraszam do korespondencji. <more> 1510111
  • name: Staszek
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Zonaty 50 plus pozna mezatke, wiek bez znaczenia. New Jersey i okolice. <more> 1509885
  • name: Mark
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Szukam cieplej kobiety na zime. Mezczyzna po 30, schludny, zadbany, zorganizowany, 6', finezyjny, sprzatam po sobie, cieply. <more> 1510127
  • name: Marek
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody - $399 ... przeprowadzamy szybko i efektywnie wszelkie rozwody ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki), bez osobistego stawiania sie w sadzie, legalna seperacja umowy przedmalzenskiej oraz po zawarciu zwiazku malzenskiego-intercyza. Sponsorowanie rodzinne (malzenstwo, rodzenstwo, rodzicielstwo), profesionalne przedluzanie wiz (B-1, B-2, J-1). 100% gwarancji, wizy studenckie F-1, zmiana statusu, pozwolenie na prace, legalne social security (dla studentow i osob z wazna wiza), przedluzanie zielonych kart i zmiany na stale zielone karty (nawet trudne sprawy w przypadku malzenstwa), Amerykanskie obywatelstwo, wypelnianie roznych form i aplikacji. Pomagamy ludziom juz od ponad 20 lat, zawsze osiagajac sukces oraz zaspokajajac potrzeby naszego klienta. Apostille - upowanienia, pelnomocnictwa, tlumaczenia... Odzyskiwanie dlugow - juz nie musisz sie martwic ze nie bedziesz mial zaplacona place za swoja prace.. Prawo Jazdy Miedzynarodowe... Tlumaczenia dokumentow , zalatwianie spraw w urzedach i w sadach w stanie Nowy Jork. <more> © 843089_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Chetnie poznam przeznaczona mi dziewczyne w wieku (27-35) lat. Jestem 36 letnim mezczyzna z wieloma zainteresowaniami ktory pragnie stworzyc szczesliwy zwiazek oparty na partnerstwie i zaufaniu. <more> 1510134
  • name: Bartosz
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Mila 36 latka pozna wysokiego mezczyzne. Na poczatek przyjazn z czasem zobaczymy. Lubie wychodzic out, dobra kawe i pogawedki. <more> 1510139
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Witam. Nowy w USA. Szukam kobiety od 30- 40 ktora nie chce byc samotna <more> 1509908
  • name: Szary
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Hey mam 32 lata jestem w zwiazku i brak mi sil na wszystko jesli masz nie udany zwiazek odezwij sie <more> 1509939
  • name: Tomek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Poznam dziewczyne z NY lub okolic z ktora mozna fajnie spendzic wolny czas, wybrac sie do kina, drinka czy gdzies pojechac mam 37 lat <more> 1510089
  • name: Tomek
  • Kontakt:
  • Osobiste Zapraszamy do zakupu odbiornika Alfa Box na naszej stronie internetowej i skorzystania z darmowej wysylki. Bezplatna wysylke oferujemy na terenie USA i Kanady za jedyne $19.99. ODBIOR OSOBISTY NA GREENPOINT TYLKO PO WCZESNIEJSZYM UMOWIENIU SIE- zadzwon i umow sie na odbior osobisty tel. 800-337-4203 *** Polska telewizja przez internet - ponad 100 programow na ekranie Twojego telewizora. Sprzedawane przez nas odbiorniki Alfa UX2 LAN umozliwiaja ogladanie na ekranie telewizora: kanalow YouTube, serfowanie w internecie, przegladanie roznego rodzaju plikow, przegladanie zdjec na ekranie telewizora za pomoca Picasa, grania w gry Sudoku i Lines. Alfa UX2 LAN rowniez umozliwia ogladanie telewizji na ekranie Twojego telewizora. <more> © 1069523_abo
  • cena $: 119.99
  • name: Darmowa wysylka
  • Kontakt:
1069523
  • Osobiste 2017-11-17
  • © Jesli szukasz przyjazni bez zobowiazan napisz .mam 32 lata jestem normalny facet. Jestem otwarty wiekowo. <more> 1510125
  • name: Pawel
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Zapoznam mezczyzne, ktory zbliza sie do wieku emerytalnego, na poczatek przyjazn a pozniej moze cos wiecej, wysoki, zadbany myslacy o zyciu powaznie, ja jestem wysoka, zadbana, wdowa. <more> 1509843
  • name: Zofia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Chetnie poznam kolezanke ktora samotnie wychowuje dziecko, normalna, zyciowa, z ktora mozna o wszystkim pogadac i czasem wyjsc na kawe. Okolo 40, lub wiecej. Ridgewood i okolice. <more> 1509818
  • name: Anka
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste 21 lat pracy z komputerami. Takiego profesjonalnego rekordu nie ma nikt na polonijnym rynku informatycznym. Marek Gerszewski nie tylko jest absolwentem studiow informatycznych, ale ma takze ogromne doswiadczenie w prowadzeniu wszelkich serwisow informatyczno-internetowych. Od standardowych napraw po skomplikowane zabezpieczanie i odzyskiwanie danych, konstruowanie i prowadzenie stron internetowych. Z jego uslug korzysta wiele biznesow, biur prawnych, gabinetow medycznych, Jest autorem wchodzacego wlasnie na rynek programu szyfrujacego dane do przechowywania i zarzadzania w systemie i-cloud. Komputery to jego zawod i pasja. A nie okazja do dorobienia po pracy w restauracji, na budowie czy warsztacie stolarskim. Jest dostepny w lokalizacjach na Dolnym Manhattanie (Wall Street) i na Greenpoincie (Manhattan Avenue). Dla "Bazarynkowiczow" specjalna cena. Koszty 1 godziny serwisu to 40$ nastepne jedynie 25$ !!! Tanie strony internetowe. Instalacja polskiej telewizji przez internet. <more> © 1259508_abo
  • cena $: $40
  • name: Marek
  • Kontakt:
1259508
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Poszukiwana kumpelka 45-52 wiek, ktora ma czas wyjsc na kawe, czasami do restauracji, na pogaduszki, zakupy. <more> 1509828
  • name: Hania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Fajny 46 latek, mily, poukladany, konkretny, cieply aktywnie spedzam wolny czas (narty, tenis, rower) pozna fajna i mila pania w celu towarzysko - matrymonialnym, zapraszam do korenspondecji <more> 1509823
  • name: Krzysiek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Czesc jesli jestes bez zobowiazan, odpowiedzialna, mila i nie szukasz przygod tylko znajomosci, ktora z czasem moze przerodzic sie w cos wiecej to napisz, mam 37 lat lubie podrozowac i aktywnie spedzac czas. <more> 1509757
  • name: Tomek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-16
  • © Czesc, wiem ze to znikoma szansa ale jesli to czytasz odpisz. Minelismy sie kilka razy w ShopRite w Wallington, sroda 15 listopad ok 8pm. Twoj wzrok zapeszyl mnie a teraz jestem zly ze niepowiedzialem, 'hi'. Jesli to czytasz odezwij sie, wysoki brunet w czarnej kurtce i jasnym swetrze :) <more> 1509852
  • name: Robert
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Hi. niebiesko-oka blondynka, z NJ 44 lat, pozna pana 40+ lubiacego aktywnie spedzac czas wolny narty, rower, gory, wesolego, kultularnego, wysokiego, gotowego na powazny zwiazek, ktory zna slowo odpowiedzialnosc, czy to jest mozliwe tutaj takiego pana poznac ? <more> 1509708
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Szukam mezczyzny w wieku 50+ ktory rozumie wartosc zycia, przyjazni, milosci. Mezczyzny ktory kocha siebie samego, ale nie jest egoista. Otwarty umysl na nieznane mile widzian - kazdy szuka kazdego ale czy znajdujey. <more> 1509347
  • name: Krystyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Atrakcyjna, wyksztalcona 30- latka ma dodatkowy bilet na mecz koszykowki (15 listopad) i poszukuje wesolego mezczyzne na wspolne wyjscie. <more> 1509482
  • name: Teresa
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © 36 letnia puszysta mama 2 dzieci pozna mezczyzne w zblizonym wieku do nawiazania blizszej znajomosci, przyjazni i stalego zwiazku w przyszlosci. Te ogloszenie nie jest skierowane do osob szukajacych fwb. Szukam faceta z nutka szalenstwa, spontanicznego, otwartego i usmiechnietego. Faceta, ktory zyje a nie egzystuje. Jesli zainteresowalo cie moje ogloszenia zapraszam do napisania. NY <more> 1509619
  • name: Jana
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • Osobiste © Poznam zyciowo doswiadczona pania z okolic Riverhaed LI ktora moze cos sensownego powiedziec o codziennym zyciu. ktora potrafi wysluchac, zanim otworzy usta. Wolna bez zobowiazan, wiek okolo 60. Kto nie probuje, szampana nie pije. <more> 1509666
  • name: Stasko
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Hi, a 39 yo, romantic, clever and intelligent with good manners, very good sense of humour man would like to meet a woman aged 30-40. I am excellent educated (PHD), former academic professor. Divorced few years ago. Crazy in a positive meaning, loving go-out and movies. Speaking Polish, English and some Russian. Living in Poland currently, but visited few times USA in the past. Few words about her: Polish, Russian, Ukrainian or American nationality, with good mood and positive attitude to the World and people, ambitious, clever and intelligent, educated. Calm and crazy at the same time :) I am gonna be a great husband for her and super dad for Our kids. Sounds good enough to You? interested? write in Polish, English or Russian to Me at Aleks.bastien@gmail.com to say hi! <more> 1509661
  • name: Aleks
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Hello I am 51 years old man, 6 ft tall. Live in New York. I looking for a European women for relationship (soulmate), potentially to be created family together. I have a profound personality . I enjoy many aspects of life . I like, music, cooking, parks, movies, dining, travels, and etc . I am looking for a woman age 40-55. I can travel to NJ and CT as well. <more> 1509720
  • name: Stephen
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Chetnie poznam fajna, mila, wolna kobiete okolo 30l. +, - z Long Island NY. Moze dasz sie zaprosic na przejazdzke, kawe, drinka, spacer., czekam na wiadomosc. <more> 1509407
  • name: Max
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Jestes samotna potrzebujesz rozmowy lub cieplej kawy przy ktorej mozemy wymienic sie swoimi refleksjami zapraszam cel towarzyski <more> 1509421
  • name: Robert
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Hej mam 28 lat jestem bez nalogow ustabilizowany chlopak bez zadnej przeszlosci poprostu nowy w tym kraju chcialbym poznac jakas mila fajna dziewczyne najlepiej w podobnym wielu ktora moglabymi potowarzyszyc podczas wyjazdu na Floryde. Moze i nie tylko tam. <more> 1509539
  • name: Daniel
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Przystojny szatyn chetnie pozna mila i ogarnieta dziewczyne ktora szuka kogos na powaznie. Mam 41 lat jestem po rozwodzie i chetnie poznalbym dziewczyne w przedziale wiekowym 30-42 jestem wesolym chlopakiem ktory ma poukladane w glowie. Jesli te ogloszenie cie zaineresowalo, to odezwij sie. Mile widziany tel. <more> 1509592
  • name: Jacek
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-15
  • © Jezeli masz ochote na luzne spotkanie gdzies na miescie najlepiej w ten weeken to pisz smialo. Mam 36 lat dzielnica Bk wysoki majacy swoje wlasne zdanie lubiacy flirt i dobra zabawe. Chcesz interesujaco spedzic wolny czas odpisz. Pozdrawiam. <more> 1509441
  • name: Marcin
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-14
  • © Mam 44 lata, szczupla, zadbana goralka. jestem silna osobowoscia i takiego tez pana chetnie widzialabym przy swym boku, koniecznie zadbanego, kulturalnego o dobrym sercu, bez nalogow i wolnego. nie musisz byc goralem ale wazne bys mial to cos i dal sie lubic. <more> 1509337
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-14
  • © Jestem wysoka, mila kobieta. Bardzo chetnie poznam kogos kulturalnego bez nalogow i z poczuciem humoru jesli szukasz kogos takiego, daj znac . Mam 38 lat i chcialabym poznac kogos w zblizonym wieku <more> 1509326
  • name: Aga
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-14
  • © Jestem wolna niezalezna osoba lat 57 ta droga chce poznac wolnego normalnego pana mieszkajacego w NYC. <more> 1509102
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2017-11-14
  • © Czesc, poszukiwana kolezanka w okolicach czterdziestki, ktora ma czas spotkac sie np. na Manhattanie, na kawe. <more> 1509137
  • name: Ewa
  • Kontakt:

Strona 2 z 27 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1026 27 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2017 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax