baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2019-05-16
  • © Szukam wesolego, samotnego mezczyzne, zeby zaczac budowac wspolne zycie. Jezeli jestes single, w wieku 40-46 lat to czekam na twoj email. <more> 1635190
  • name: Karolina
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-16
  • © Wysoka brunetka szuka fajnego, normalnego chlopaka z NYC w celu towarzyskim a czas pokaze co dalej. wiek 25-32 lat. Czekam na wiadomosc. <more> 1635295
  • name: Kasia
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2019-05-16
  • © Jesli jestes elegancki, taktowny, przyzwoity i potrafisz zainteresowac 46 mezatke czyms nietypowym i masz fantazje, napisz. <more> 1635198
  • name: Sandra
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Poszukuje mieszkania 1-BEDROOM do wynajecia na Rockaways. (Interesuje mnie wylacznie ta okolica, wiec prosze o info jedynie z taka opcja). Jesli znasz kogos kto chce wynajac w tych okolicach mieszkanie, bylabym wdzieczna za kazda informacje. Dziekuje :) <more> © 1618156_abo
  • cena $:
  • name: Agata
  • Kontakt:
1618156
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2019-05-16
  • © Atrakcyjna i wyrozumiala 44-latka nawiaze znajomosc z interesujacym, kulturalnym mezczyzna na poziomie. <more> 1634966
  • name: Kasia
  • Kontakt:
  • Osobiste Potrzebujesz dobrego DJ-a i Wodzireja? W takim razie dobrze trafiles. Ustalenie szczegolow z klientem, odpowiednio dobrana muzyka, doswiadczenie, energia, mlodosc i prowadzenie w dwoch jezykach. A wszystko polaczone z wysokiej klasy sprzetem sprawia, ze Twoje przyjecie bedzie niezapomniane dla Ciebie i gosci! Zadzwon, zapytaj o termin. <more> © 1050167_abo
  • cena $:
  • name: DJ Daniel
  • Kontakt:
1050167
  • baner
  • Osobiste 2019-05-16
  • © Jestem 60-letnia kobieta wolna, niezalezna, pragne poznac mezczyzne, bez nalogow i w podobnym wieku. <more> 1634983
  • name: Teresa
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Poszukiwany, przez atrakcyjna i silnie stepujaca po ziemi kobiete, wolny mezczyzna w wieku 43-49 lat, powyzej 5"10' wzrostu z okoloc PA lub NJ, do miedzy innym uczenia sie strzelac z pistoletu/rewolweru oczywiscie w legalnie dozwolonych miejscach/strzelnicach. Nie jest wykluczone inne klikniecie oprocz spustu poniewaz jestem otwarta i gotowa na nowa i ciekawa droge / znajomosc z odpowiednim mezczyzna. <more> 1634894
  • name: Sandra
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Zmieniasz mieszkanie, a tu tyle rzeczy do przewiezienia! Nie martw sie. Zadzwon do nas -szybko i sprawnie przewieziemy wszystko na nowe miejsce. Gwarancja niskich cen. <more> © 924710_abo
  • cena $:
  • name: TransPol
  • Kontakt:
924710
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Zadbana 57-letnia blondynka szuka wolnego kolegi w odpowiednim wieku. <more> 1634890
  • name: Malgorzata
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Mezatka po 40 osamotniona szuka bratniej i szczerej i spokojnej duszy, moze ktos chetny sie znajdzie do szczerych rozmow, zapraszam <more> 1634850
  • name: Marta
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Pani w srednim wieku z NJ pozna kolezanke do wspolnego spedzania czasu. <more> 1634851
  • name: Monika
  • Kontakt:
  • Osobiste DJ Grzegorz - Muzyka na Twoja niezapomniana impreze! Wesela, komunie, urodziny, chrzciny, Sweet 16, pikniki oraz naglasnianie roznego rodzaju spotkan i konferencji. Wieloletnie doswiadczenie. Sprawdzone, najwyzszej klasy, niezawodne naglosnienie i oswietlenie. Posiadamy pelne ubezpieczenie wymagane przez wiekszosc sal bankietowych i restauracji. Zadzwon po wiecej szczegolow i sprawdz termin. Zapraszam na strone www.ArtMultiMedia.us , tel. 609-392-2945. <more> © 1550724_abo
  • cena $:
  • name: DJ Grzegorz
  • Kontakt:
1550724
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Witam wszystkich, przystojnych, brzydkich, normalnych i nie normalnych. ok, wiekszosc ma ,,zadarty nos" szuka ksiezniczke z bajki lub ksiecia. ja szukam mezczyzny ktory jest sam i naprawde chcialby to zmienic, nie jest konieczne wywrocenie do gory nogami dotychczasowego zycia. wskazane byloby miec wnuki, lubic wypoczywac w ogrodku lubic plaze, zabrac ze soba wnuczeta. wiek 54 do 60, nie ma znaczenia co robisz, jakie masz wyksztalcenie i co posiadasz. <more> 1634534
  • name: Marysia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Mieszkam w NJ, singielka, szczera, odpowiedzialna nie szukajaca przygod lecz osoby z podobnymi cechami i podobnym podejsciem do zycia (szukajacej zwiazku) . Mam 38lat i poszukuje mezczyzny w zblizonym wieku. <more> 1634591
  • name: Marcelina
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Poznam kulturalnego, pogodnego, wysokiego wdowca. mam 57 lat, atrakcyjna, niezalezna, mieszkam w NY. <more> 1634608
  • name: Jola
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody - $399 ... przeprowadzamy szybko i efektywnie wszelkie rozwody ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki), bez osobistego stawiania sie w sadzie, legalna seperacja umowy przedmalzenskiej oraz po zawarciu zwiazku malzenskiego-intercyza. Sponsorowanie rodzinne (malzenstwo, rodzenstwo, rodzicielstwo), profesionalne przedluzanie wiz (B-1, B-2, J-1). 100% gwarancji, wizy studenckie F-1, zmiana statusu, pozwolenie na prace, legalne social security (dla studentow i osob z wazna wiza), przedluzanie zielonych kart i zmiany na stale zielone karty (nawet trudne sprawy w przypadku malzenstwa), Amerykanskie obywatelstwo, wypelnianie roznych form i aplikacji. Pomagamy ludziom juz od ponad 20 lat, zawsze osiagajac sukces oraz zaspokajajac potrzeby naszego klienta. Apostille - upowanienia, pelnomocnictwa, tlumaczenia... Odzyskiwanie dlugow - juz nie musisz sie martwic ze nie bedziesz mial zaplacona place za swoja prace.. Prawo Jazdy Miedzynarodowe... Tlumaczenia dokumentow , zalatwianie spraw w urzedach i w sadach w stanie Nowy Jork. <more> © 843089_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2019-05-14
  • © Szukam mezczyzny w przedziale wiekowym 48-60 ktory ma stabilna sytuacje finansowa, niestety moze jest to materialistyczne ale w takim wieku nie wyobrazam sobie partnera ktory dorobil sie walizki ubran. oczekuje ze partner bedzie mial swoje 4 katy w USA lub w Polsce i ze jest w tym wieku ze potrafi sie cieszyc swoim zyciem i korzysci z niego puki sie jeszcze da rade. Rowniez prosilbym aby panowie ktorych jedynym hobby jest browar i ogladanie TV do mnie nie pisali. Milo by bylo aby ktos napisal do mnie pare zdan o sobie albo podal nr telefonu to zadzwonie . Bardzo chetnie uslysze rowniez o oczekiwaniach i wymaganiach drugiej syrony . Ja przede wszystkim szukam partnera na reszte zycia .przelotne romanse mnie nie interesuja. <more> 1634630
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-12
  • © Poszukiwany mezczyzna z Florydy w przedziale wiekowym 34-45 lat. jesli jestes zainteresowany stalym zwiazkiem, odezwij sie. <more> 1634352
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-12
  • © Atrakcyjna 30-stka poszukuje wysokiego pana, najlepiej z NY lub NJ. Dziekuje i pozdrawiam. <more> 1633874
  • name: Agnieszka
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-12
  • © 42-letnia zadbana kobieta pozna milego, sympatycznego, zadbanego pana na teraz i na zawsze z NYC o okolic w celu matrimionalnym. Doceniam panow zdecydowanych i powaznych. Ja jestem z NYC. <more> 1633931
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-12
  • © Mam lat 50+ i chetnie poznam pana bez zobowiazan. <more> 1633999
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-12
  • © Jestem 50-letnia kobieta, wolna i niezalezna, pragne poznac mezczyzne 50+ na dobre i zle. <more> 1634065
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-05-12
  • © Wiosna mija a ja niczyja.. chce poznac mezczyzne w wieku 50 lat do wspolnego spedzania wolnego czasu. <more> 1634175
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-05-11
  • © Attractive 43 yo professional, is looking to date gentleman who can spark smart conversation and has a sarcastic sense of humor. Ideally You have a child/children so We can share the joy of parenting. I have one child under age of 10. My first language is Polish. <more> 1633892
  • name: Alicia
  • Kontakt:

Strona 10 z 10 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2019 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax