baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2019-07-28
  • © Wszyscy dajemy sobie jakos rade, jedni mniej drudzy wiecej, aby do przodu. Zagladamy tu jednak bo samemu jest do kitu, zagladam i ja, bo marzenia sie spelniaja? 60+ z NY. <more> 1650023
  • name: Eva
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-07-28
  • © Mam 70 lat i oczywiscie, poki zyje, mam marzenia. Marzy mi sie ksiaze na bialym koniu (moze byc innej masci), ktory uniesie mnie jak najdalej stad. I zebym tak nie musiala sprzatac i gotowac., zeby mego ksiecia bylo stac na pania do sprzatania i zebym to ja ta pania nie byla. Ugotowac moge, ale nie za czesto, a jezeli juz to razem z ksieciem. Mieszkam w NY. Wierze, ze moje marzenia spelnia sie, bo z natury jestem optymistka, ale .mam zagwozdke: kilka dni temu zamiescilam na Bazarynce swoj anons i z przerazeniem stwierdzilam, ze kazdy z potencjalnych pretendentow do mojej reki moze okazac sie niebezpieczny. "report spam" strach sie bac. Zastanawiam sie nad sytuacja, kiedy to moja odpowiedz (kobiety przyzwoitej, eleganckiej, bez jakichkolwiek nalogow itp, ale nie bede sie chwalic) na ewentualny anons jakiegos dzentelmena, bylaby rowniez opatrzona takim ostrzezeniem? pozdrawiam seniorow, panie i panow. <more> 1650026
  • name: Stefania
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-07-26
  • © Szukam kolegi w przedziale wiekowym 30-38. Ja wysoka, szczupla brunetka, wysportowana sylwetka, mam 26 lat - Brooklyn. <more> 1649486
  • name: Kasia
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-07-26
  • © Bardzo ladna, mila, pogodna, ustatkowana finansowo kobieta z poczuciem humoru 47 lat, North NJ pozna pana stabilnego finansowo dla partnerskiego zwiazku w wieku od 46 do 60, do spotkan w wolnym czasie, spedzenia wekendow i do robienia wszystkiego na co bedziemy mieli ochote razem. Prosze o e-mail. <more> 1649545
  • name: Eva
  • Kontakt:
  • Osobiste Potrzebujesz dobrego DJ-a i Wodzireja? W takim razie dobrze trafiles. Ustalenie szczegolow z klientem, odpowiednio dobrana muzyka, doswiadczenie, energia, mlodosc i prowadzenie w dwoch jezykach. A wszystko polaczone z wysokiej klasy sprzetem sprawia, ze Twoje przyjecie bedzie niezapomniane dla Ciebie i gosci! Zadzwon, zapytaj o termin. <more> © 1050167_abo
  • cena $:
  • name: DJ Daniel
  • Kontakt:
1050167
  • baner
  • Osobiste 2019-07-26
  • © Mam 48 lat ale wciaz mlode serce, poznam pana w zblizonym wieku, bez wiekszych nalogow, ktory przypomnialby mi jak wyglada zycie We dwoje. interesuje mnie tylko powazny zwiazek. trudno sie tu odnalezc, moze za pomoca tej strony w koncu sie spotkamy. <more> 1649601
  • name: Daria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-07-25
  • © Mam nadzieje poznac normalnego, wolnego, uczciwego mezczyzne po 40stce mieszkajacego w NJ. Nie jestem zbyt niska kobieta wiec prosze o e-maile wyzszych panow (powyzej 5'9") . Szukam przyjazni i dlugotrwalego zwiazku. Pozdrawiam <more> 1649106
  • name: Matylda
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Zmieniasz mieszkanie, a tu tyle rzeczy do przewiezienia! Nie martw sie. Zadzwon do nas -szybko i sprawnie przewieziemy wszystko na nowe miejsce. Gwarancja niskich cen. <more> © 924710_abo
  • cena $:
  • name: TransPol
  • Kontakt:
924710
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2019-07-25
  • © Czekam na fajnego mezczyzne w wieku ok 58 lat, dosc wysokiego, rozgarnietego co umie w tym kraju zyc, uczciwego i bez zony. Wazne by dobrze wygladal, byl mobilny i nie chwalil sie byle czym. <more> 1649144
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-07-25
  • © Z ogromna checia poznam pana, ktory podobnie jak ja potrzebuje odrobiny zrozumienia, obecnosci i rozmowy (niekiedy rowniez szalenstw) . Jestem pozytywnie nastawiona do zycia i ludzi pania w wieku okolo 50 lat. Moze to wlasnie ciebie szukam. <more> 1649290
  • name: Ela
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-07-25
  • © Jestem 50-latka i szukam fajnego faceta na luzie, poczucie humoru obowiazkowe, wiek zblizony do mojego, nie musi byc chudzielcem dobrze zeby byl mobilny bo ja nie jestem, pozdrawiam. <more> 1649337
  • name: Krysia
  • Kontakt:

Strona 12 z 12 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2020 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax