baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2019-08-22
  • © Jestem kobieta w wieku 65 lat sredniego wzrostu. wprawdzie mam meza, ktory boryka sie z problemem alkoholowym. mieszkam na Greenpoint. poznam pana w zblizonym wieku w celu towarzyskim. chetnie z samochodem, ktory ma pomysly na ciekawsze spedzenie czasu niz picie alkoholu. <more> 1654878
  • name: Hania
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-22
  • © Poszukiwany odwazny ale tez wrazliwy mezczyzna do zadan specjalnych, cel czysto towarzyski. Mam 44 lata i duzy tempetament. Potargujmy. <more> 1654576
  • name: Olga
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2019-08-21
  • © Szukam odpowiedzialnego, uczciwego, wiernego, prawdomownego mezczyzne od 25-38 lat, do zaprzyjaznienia sie a moze nawet do stalego zwiazku. mam 23 lat, szczupla, niebieskooka. Nie interesuja mnie przelotne znajomosci. Tylko powazne oferty. Prosze o nie pisanie jesli jestes karany. <more> 1654285
  • name: Zuza
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Poszukuje mieszkania 1-BEDROOM do wynajecia na Rockaways. (Interesuje mnie wylacznie ta okolica, wiec prosze o info jedynie z taka opcja). Jesli znasz kogos kto chce wynajac w tych okolicach mieszkanie, bylabym wdzieczna za kazda informacje. Dziekuje :) <more> © 1618156_abo
  • cena $:
  • name: Agata
  • Kontakt:
1618156
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2019-08-21
  • © Jestem zainteresowana nawiazaniem nowej znajomosci z osoba mieszkajaca w NY lub okolicach. Nie mam dzieci. Tylko powazne oferty. <more> 1654243
  • name: Majka
  • Kontakt:
  • Osobiste Potrzebujesz dobrego DJ-a i Wodzireja? W takim razie dobrze trafiles. Ustalenie szczegolow z klientem, odpowiednio dobrana muzyka, doswiadczenie, energia, mlodosc i prowadzenie w dwoch jezykach. A wszystko polaczone z wysokiej klasy sprzetem sprawia, ze Twoje przyjecie bedzie niezapomniane dla Ciebie i gosci! Zadzwon, zapytaj o termin. <more> © 1050167_abo
  • cena $:
  • name: DJ Daniel
  • Kontakt:
1050167
  • baner
  • Osobiste 2019-08-21
  • © Mam 60 lat, jestem energiczna, dobrze wygladajaca kobieta, wysoka o nietuzinkowej urodzie. Nienajgorszy poziom intelektualny i nienaganny poziom kulturalny oraz samodzielnosc, mobilnosc, umiejetnosc zycia w tym kraju, stawia mnie w dobrym szergu. Chce poznac odpowiedniego pana, by wspolnie cieszyc sie wolnymi czasem . <more> 1654260
  • name: Eva
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-20
  • © Sympatyczna, zadbana, bardzo kobieca, niezalezna lat 48, z poczuciem humoru, pozna mezczyzne od lat 48 do lat 60, stabilnego finansowo dla spedzania wolnego czasu i weekendow dla ciala i umyslu. Polnocne NJ. <more> 1654022
  • name: Irena
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Zmieniasz mieszkanie, a tu tyle rzeczy do przewiezienia! Nie martw sie. Zadzwon do nas -szybko i sprawnie przewieziemy wszystko na nowe miejsce. Gwarancja niskich cen. <more> © 924710_abo
  • cena $:
  • name: TransPol
  • Kontakt:
924710
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2019-08-20
  • © Pozytywna, otwarta na swiat i ludzi wysoka, szczupla blondynka, 54 lata, z szerokimi zainteresowaniami, pozna wysokiego pana w podobnym wieku, wolnego, z poczuciem humoru, najchetniej z Pln NJ. <more> 1653765
  • name: Aneta
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-20
  • © Mila, sympatyczna pozna milego, sympatycznego osobnika w celu zawarcia przyjazni a z czasem. kto wie co jeszcze. tylko z NJ w przedziale 45-50. <more> 1653814
  • name: Nika
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-20
  • © Czy na tej stronie jest to mozliwe. Wesola atrakcyjna optymistycznie nastawiona do zycia blondynka po 60, poznam pana sympatycznego milego pogodnego stanu wolnego zadbanego wyzszego uczciwego. <more> 1653970
  • name: Barbara
  • Kontakt:
  • Osobiste DJ Grzegorz - Muzyka na Twoja niezapomniana impreze! Wesela, komunie, urodziny, chrzciny, Sweet 16, pikniki oraz naglasnianie roznego rodzaju spotkan i konferencji. Wieloletnie doswiadczenie. Sprawdzone, najwyzszej klasy, niezawodne naglosnienie i oswietlenie. Posiadamy pelne ubezpieczenie wymagane przez wiekszosc sal bankietowych i restauracji. Zadzwon po wiecej szczegolow i sprawdz termin. Zapraszam na strone www.ArtMultiMedia.us , tel. 609-392-2945. <more> © 1550724_abo
  • cena $:
  • name: DJ Grzegorz
  • Kontakt:
1550724
  • baner
  • Osobiste 2019-08-18
  • © Nic fajnego nie przychodzi mi do glowy, moze oprocz tego, ze ja jestem fajna z NY 60+. <more> 1654039
  • name: Ewa
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-18
  • © Jestem odpowiedzialna i bardzo uczuciowa osoba 37l, dumna z tego ze jestem niezalezna i sama wychowuje dzieci. rodzina to moj priorytet. trudno jest opisac siebie obiektywnie. NY. <more> 1654111
  • name: Marta
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-16
  • © Poznam kogos, kto jest "zagubiony" jak ja. Urodzeni w latach 70.odezwijcie sie. <more> 1653881
  • name: Ola
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody - $399 ... przeprowadzamy szybko i efektywnie wszelkie rozwody ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki), bez osobistego stawiania sie w sadzie, legalna seperacja umowy przedmalzenskiej oraz po zawarciu zwiazku malzenskiego-intercyza. Sponsorowanie rodzinne (malzenstwo, rodzenstwo, rodzicielstwo), profesionalne przedluzanie wiz (B-1, B-2, J-1). 100% gwarancji, wizy studenckie F-1, zmiana statusu, pozwolenie na prace, legalne social security (dla studentow i osob z wazna wiza), przedluzanie zielonych kart i zmiany na stale zielone karty (nawet trudne sprawy w przypadku malzenstwa), Amerykanskie obywatelstwo, wypelnianie roznych form i aplikacji. Pomagamy ludziom juz od ponad 20 lat, zawsze osiagajac sukces oraz zaspokajajac potrzeby naszego klienta. Apostille - upowanienia, pelnomocnictwa, tlumaczenia... Odzyskiwanie dlugow - juz nie musisz sie martwic ze nie bedziesz mial zaplacona place za swoja prace.. Prawo Jazdy Miedzynarodowe... Tlumaczenia dokumentow , zalatwianie spraw w urzedach i w sadach w stanie Nowy Jork. <more> © 843089_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2019-08-16
  • © Kobieta z NJ szuka mezczyzny w wieku do 50 lat, w celu milego spedzania razem czasu. <more> 1653219
  • name: Majka
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-16
  • © Szukam przyjaciela, faceta z dusza, ktory jest otwarty, konkretny, cel towarzyski. Mam 40 lat, NY. <more> 1653229
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-16
  • © Chetnie poznam mezczyzne, wiek 40-48 singla do stalego zwiazku w Nowym Jorku lub okolicy. <more> 1653489
  • name: Ala
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-16
  • © Mam 38 lat, jestem otwarta, mila, ciekawa zycia kobieta, lubie spontan oraz nowe konkretne i mocne wyzwania. Szukam interesujacej znajomosci z odpowiednim, przystojnym panem. <more> 1653502
  • name: Kaya
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-15
  • © Pelnia ksiezyca i wyrocznia lub zmiany, tak, pomyslalam, szansa, fajnie by bylo za posrednictwem tej strony, znalesc. Ta, wyrocznie i moze zmiany, mezczyzna 49-53, przepraszam, otwarty i szczery. <more> 1653637
  • name: Ewa
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-15
  • © Optymiste spelnionego zyciowo, ktory cos w zyciu osiagnal, mezczyzne kulturalnego i zadbanego 65-75 lat, chetnie pozna optymistka, ktora cos tam w zyciu osiagnela, ale kosztem samotnosci, niestety. Mieszkam w NY. <more> 1653300
  • name: Sabina
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2019-08-15
  • © Szukam mezczyzny w wieku 40-50 lat, ktoremu podobnie jak mi - nie wyszlo w malzenstwie, ale liczy na druga szanse. Wymagania: inteligentny, z dystansem do siebie, aktywny i przystojny. <more> 1653395
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-14
  • © Zycie ma sens jezeli idziemy we dwoje. jestem wolna lat 60 poznam wolnego milego pana w stosownym wieku, tylko z NY. <more> 1653108
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-14
  • © Przystojni mezczyzni do lat 50 tylko stanu wolnego. Jestem jak ogien i woda - taka moja uroda! raz spokojna, milczaca, raz jak dziki plomien kasam. sprobuj, jezeli zdolasz dwom zywiolom stawic czola. Licze na powazna przyjazn i byc moze piekny zwiazek, mam okolo 40 lat, mieszkam w NYC. panowie w zwiazku prosze nie tracic czasu na pisanie do mnie. <more> 1653171
  • name: Kinga
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-14
  • © Czesc. Fajnie by bylo poznac tu jakiegos milego, pogodnego faceta. Jestem troche niesmiala, ale pogodna i pozytywnie nastawiona do zycia. Jesli masz twarda osobowosc i nie wiecej niz 50 lat, napisz do mnie. <more> 1653187
  • name: Ola
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-13
  • © Chcialabym poznac kolezanki na pogaduszki, wspolne wyjscia. mieszkam na Queensie, mam 48 lat. <more> 1653141
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-13
  • © Nie szukam meza, lecz wysokiego 180 cm wzrostu przyjaciela w przedziale wiekowym 50-60 lat. <more> 1652880
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-13
  • © Mam 48 lat mieszkam w New York szukam kolezanki ktora jest sama, ktora ma wolne weekendy aby gdzies wyjsc, pozwiedzac New York, pogadac. Nie jestem lesb. Panowie nie pisac mam was serdecznie dosc - podaj telefon zadzwonie. <more> 1652887
  • name: Milena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-13
  • © Czesc, szukam kolezanek z okolic Bay Shore, Lindenhurst, Copiaque. Mieszkam na Long Island juz 4 lata, i jeszcze nie poznalam dziewczyn w moim wieku (mam 27 lat), z ktorymi moglabym spedzac czas. Milo by bylo poznac kogos z kim mozna bylo by pogadac i gdzies wyjsc. Jezeli bylabys zainteresowana prosze odezwij sie. <more> 1652940
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Wysoka, szczupla, atrakcyjna 45 kobieta szuka wysokiego mezczyzny 44-48 lat. Wolnego, ogarnietego zyciowo i emocjonalnie. <more> 1652811
  • name: Magda
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © 42-letnia kobieta pozna milego, sympatycznego, zadbanego pana z NYC. Doceniam panow zdecydowanych i powaznych. Ja jestem z NYC. <more> 1652781
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Zadbana, madra z poczuciem humoru jesienna pani z New Jersey pozna madrego wolnego towarzysza jesiennej podrozy. Mam 70 lat, oczekuje odpowiedzi tylko od wolnych panow w stosownym wieku do mojego. <more> 1652554
  • name: Jania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Jestem pogodna, uczciwa, sympatyczna, wolna pania, poznam wolnego, samotnego pana, ktoremu tak jak i mnie dokucza samotnosc. Moj wiek 52, mieszkam w NJ. <more> 1652197
  • name: Dorota
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Urocza, blondynka lat 50 chetnie pozna rownie fajnego pana w podobnym wieku . Mieszkam w NJ, lubie wypady nad Ocean, lubie zwiedzac ciekawe miejsca . <more> 1652229
  • name: Milena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Czesc dziewczyny jestem po 30tce zgrabna zadbana i szukam troche szalenstwa. Chcialabym poznac fajna rozrywkowa dziewczyne, ktora czasami tak jak ja nudzi sie w weekendowe wieczory. Czekam na wiadomosc i serdecznie pozdrawiam. <more> 1652255
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Kobieta, 52 lata, chcialabym poznac rozgarnietego, odwaznego mezczyzne w wieku do 60 lat <more> 1652256
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-11
  • © Poszukuje przyjaciela na dobre i na zle. Mam 45 lat i mieszkam w NYC. <more> 1652466
  • name: Ala
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-09
  • © Czy sa tu kobiety, ktore rownie jak ja czuja sie samotne i brakuje wam bratniej duszy, ostatnio wiele osob mnie zawiodlo i pomyslalam, ze moze nie tylko ja jestem w takiej sytuacji. ja mam 37 lat. szukam kolezanek (przyjaciolek) mniej wiecej w moim wieku z Nowego Jorku. odpisze na kazda wiadomosc i mam nadzieje, ze uda nam sie stworzyc jakas fajna nowa paczke kobiet. <more> 1652269
  • name: Karina
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-08
  • © Wolna kobieta (57) dobrze wygladajaca, ustabilizowana majaca czas w weekendy na wypoczynek, wyjazdy za miasto (zmotoryzowana) szuka rowniez ustabilizowanego pana w podobnym wieku max do 61 lat, mieszkajacego na stale Middlesex, Somerset Counties New Jersey lub Staten Island.prosze o nr tel w celu latwiejszego kontaktu.panom ktorzy nie spelniajaca tych warunkow dziekuje prosze nie pisac i stalym bazarynkowiczom rowniez dziekuje.jesli nie macie co robic to zajmijcie sie praca spoleczna! to uszlachetnia czlowieka. Pozdrawiam wszystkich, <more> 1651453
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-08
  • © Zwyczajna - niezwyczajna kobieta, pozna podobnego mezczyzne w wieku ok 57 lat, dosc wysokiego, stabilnego emocjonalnie i zyciowo. <more> 1651846
  • name: Eva
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-08
  • © Grl age 30 is looking for husband from NJ only i like work out, walks, nice restaurance, healty food, cook, clean, plus more, good Hart, <more> 1652006
  • name: Amanda
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-06
  • © Wakacje pomalu dobiegaja konca, chetnie nawiaze niezobowiazujaca znajomosc z konkretnym, blyskotliwym, odkrywczym facetem do 45 lat. Jesli reflektujesz na taki uklad to zapraszam do korespondencji. <more> 1651658
  • name: Izabella
  • Kontakt:
  • Osobiste 2019-08-05
  • © Wesola, atrakcyjna, optymistycznie nastawiona do zycia dziewczyna po dlugoletnim zwiazku na nowo probuje ulozyc sobie jakos zycie, moze na poczatek od znalezienia bratniej duszy. jezeli jestes dojrzalym, inteligentnym, przystojnym mezczyzna ktory wie co jest w zyciu wazne napisz. a jezeli masz dzieci, to jeszcze dodatkowy plus. <more> 1651172
  • name: Ewa
  • Kontakt:

Strona 5 z 10 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2019 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax