baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Osobiste 2020-12-30
  • © Hi wszystkim. To ogloszenie bedzie troche inne moze szalone uznacie ale mam nadzieje ze nie pozostanie bez odzewu. Pod koniec stycznia mam 39 urodziny i chcialabym je spedzic gdzies w fajnym cieplym miejscu nie koniecznie ze znajomymi wrecz odwrotnie z wami, osobami ktore moze maja ochote odpoczac jak rowniez przy okazji poznac inne fajne wolne serca ktorzy dzieki temu moze sie odnajda. To ogloszenie kieruje do dziewczyn jak i chlopakow. Mysle ze wiek nie gra roli. Odwaznych zapraszam do odpisania. Stworzmy fajna grupke ludzi! <more> 1740435
  • name: Marta
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-29
  • © Wesola bez zobowiazan zadbana 50-latka z NJ chetnie pozna pana bez nalogow szczuplego zadbanego do 56 lat. Zapraszam do korespondencji. <more> 1739533
  • name: Beata
  • Kontakt:
  • Osobiste   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • cena $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Kontakt:
1032104
  • baner
  • Osobiste 2020-12-29
  • © Poznam milego, szczuplego bez nalogow pana w wieku 48-58 czekam <more> 1740040
  • name: Agata
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-24
  • © Jesli wiesz czego chcesz od zycia, jestes zyciowym optymista, masz poukladane zycie emocjonalne, jestes uczuciowym, cieplym, madrym mezczyzna, odstawiles swoje dramy w kat i jestes gotowy na Nowy zwiazek i nowa droge z 38-latka ... zrobmy to razem. <more> 1739308
  • name: Karina
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Dr. Danuta Kurstein - badania imigracyjne (Immigration Medical Exam) - Najtaniej i Najszybciej - Tylko na haslo Bazarynka - badania imigracyjne z 10% rabatem. U nas badania wykonasz natychmiastowo. Wszystko zalatwisz w naszym gabinecie na miejscu. Ceny badan juz od $150 (zapytaj o szczegoly). Nasze gabinety sa cetyfikowane do wykonywania badan CDL. Nasze gabinety mieszcza sie: 146 Norman Ave. Brooklyn, NY 11222 tel. 718-349-1221 oraz 984 N. Broadway #312 Yonkers, NY 10701- tel. 914-968-8972. Po wiecej informacji zapraszamy na nasza strone internetowa. Oferujemy ***badania imigracyjne***badania CDL dla kierowcow***specjalista chrob wewnetrznych*** Badania okresowe pracownicze i studenckie. ***U nas w gabinecie posiadamy wszystkie wymagane szczepionki.*** <more> © 843254_abo
  • cena $: od 150
  • name: Danuta Kurstein, M.D.
  • Kontakt:
843254
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-24
  • © Tak naprawde gleboko od serca nikt nie chce byc sam. Wdowa lat 70 zadbana, poznana odpowiedzialnego, bez nalogow, milego wolnego, nie szukajacego przygod pana w podobnym wieku. mieszkam sama na Florydzie. powazne oferty kierowac na e-mail. <more> 1739458
  • name: Elzbieta
  • Kontakt:
  • Osobiste Mark Rybstein,MD lekarz kardiolog. Specjalizacja:* choroby sercowo-naczyniowe * choroby wewnetrzne * wysoki cholesterol * wysokie cisnienie * badania kardiologiczne przedoperacyjne - tzw. klirens kardiologiczny *** Zapraszamy do nowo otwartej kliniki: 828 Utica Av. Brooklyn NY 11203 tel. 718-303-0851 w naglych przypadkach mozliwosc wizyty z dnia na dzien, EKG, ECHO SERCA, SPRAWDZAMY TETNICE szyjne, w gabinecie posiadamy Ultrasound. <more> © 1729665_abo
  • cena $:
  • name: Mark Rybstein,MD
  • Kontakt:
1729665
  • baner
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Poznam mezczyzne w wieku ok 60 lat, o schludnym wygladzie i dobrym charakterze. Jestem 62 letnia kobieta, dobrze wygladajaca, wysoka i ulozona zyciowo. Mieszkam w NY. Prosze by nie pisali mezczyzni, ktorzy nie mieszcza sie w tych kryteriach. <more> 1739250
  • name: Grace
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Zmieniasz mieszkanie, a tu tyle rzeczy do przewiezienia! Nie martw sie. Zadzwon do nas - szybko i sprawnie przewieziemy wszystko na nowe miejsce. Gwarancja niskich cen. <more> © 924710_abo
  • cena $:
  • name: TransPol
  • Kontakt:
924710
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Jestem normalna wesola 49 latka z NJ ktorej bardzo dokucza samotnosc dlatego chetnie poznam spokojnego pracujacego bez nalogow i zyciowych dramatow mezczyzne w podobnym wieku. <more> 1736270
  • name: Katarzyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Bezdzietna, szczera, wolna po 50ce zapozna mezczyzne bez nalogu alkoholowego, wolnego, uczciwego w zblizonym wieku max 60 lat, z Nowego Jorku. (na powaznie). <more> 1736352
  • name: Weronika
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste   Wywoz smieci / rubish removal - tanio, szybko i z kazdego miejsca po co zamawiac kontener na smieci jak za ta sama cene moze przyjechac dwoch ludzi ktorzy pozbieraja i zabiora ze soba w krotkim czsie $50 znizki dla polskich kontractorow. Robimy rowniez demolition po atrakcyjnych cenach. <more> © 843339_abo
  • cena $: do uzg.
  • name: Tomasz
  • Kontakt:
843339
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Jestes ulozonym panem 50+, bez nalogow i narzekan na zycie, ja - czarujaca, ciepla brunetka, lat 45. Czekam na e-mail. <more> 1736361
  • name: Ela
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Wdowa, uczciwa po 60 zaprzyjazni sie z powaznym odpowiedzialnym zyciowo panem w zblizonym wieku. <more> 1736439
  • name: Barbara
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Zostales poszkodowany w wypadku? DARMOWA KONSULTACJA oraz bezplatna weryfikacja wypadku. ZADZWON: 347-786-7982 WYBIERZ KANCELARIE Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI 4 z najlepszych wynikow z calego stanu Nowy Jork odzyskalismy ponad $1,000,000,000 dla ofiar wypadkow. Posiadamy wiecej przypadkow odzyskania $1,000,000 niz jakakolwiek kancelaria w Nowym Jorku. Masz tylko jedna szanse, aby otrzymac finansowa rekompensate, na ktora zaslugujesz. Mowimy po polsku <more> © 1566343_abo
  • cena $:
  • name: Kancelaria Block O'Toole & Murphy, LLP
  • Kontakt:
1566343
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • baner
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Szukam faceta w wieku okolo 45-tki, w miare uczciwego z poczuciem humoru i bez zobowiazan (nieszczesliwie zonatym dziekuje). <more> 1736449
  • name: Meg
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste SPRAWIEDLIWOSC JEST NASZA PASJA! Nowojorscy adwokaci od obrazen ciala! MANHATTAN*BROOKLYN*LONG ISLAND Od prawie 40 lat reprezentujemy ofiary wypadkow, bledow lekarskich, wypadkow na budowie i dyskryminacji w zatrudnieniu, zawsze dazac do osiagniecia maksymalnych rezultatow i zapewnienia sprawiedliwosci, ktorej nasi klienci potrzebuja i na ktora zasluguja. NAPISZ DO NAS O SWOIM WYPADKU, LUB ZADZWON: 718-962-0591. <more> © 1709074_abo
  • cena $:
  • name: Salenger, Sack, Kimmel & Bavaro LLP
  • Kontakt:
1709074
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Mezczyzno (wiek 58-62) inteligentny, uczciwy, zadbany, szukajacy prawdziwego uczucia i szczerosci odezwij sie jezeli isniejesz. mam wysokie wymagania ale swoja osoba mam duzo do zaoferowania. jestem osoba wolna, nie glupia i atrakcyjna. <more> 1736465
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Mam 48 lat poznam pana w przedziale wieku 45/55 w celu towarzyskim, dla mnie liczy sie czlowiek nie wyglad, czekam na powazne propozycje. Pozdrawiam <more> 1738741
  • name: Katarzyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Poznam mezczyzne wolnego (nie w zwiazku malzenskim czy szukajacego przygod) jestem otwarta, powazna, pozytywnie nastawiona do zycia osoba. Mam 45 lat 170 cm wzrostu. szukam pana do 52 lat. <more> 1738865
  • name: Grazyna
  • Kontakt:
1718815
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-17
  • © Dziewczyna o dobrym sercu uczuciowa szuka fajnego mezczyzny lat 50, mam lat 44 nie szukam przygod mezczyzni zonaci mnie nie interesuja. <more> 1738906
  • name: Malgorzata
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-14
  • © Hej, jestem mila, spokojna, otwarta dziewczyna. uwielbiam tanczyc, gotowac, spacerowac. Nie pogardze tez dobrym filmem czy ksiazka. troche doskwiera mi samotnosc, stad to ogloszenie. Mam 23 lata, z wygladu jestem szczupla, mam 169 cm wzrostu. szukam fajnego, normalnego faceta, z ktorym bede mogla spedzac czas, a z czasem sie zaprzyjaznic i moze tez zakochac. pozdrawiam i czekam na twoja wiadomosc. <more> 1738063
  • name: Julita
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-10
  • © Kobieta kulturalna, ulozona, pracujaca 55 pozna wolnego mezczyzne bez wiekszych nalogow odpowiedzialnego zyciowo do stalego na poczatek przyjacielskiego zwiazku. <more> 1737538
  • name: Magda
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste Rozwody $399 (ze zgoda lub bez zgody wspolmalzonka(ki) bez osobistego stawiania sie w sadzie)* seperacje* intercyzy przed i po zawarciu zwiazku malzenskiego* testamenty* umowy* kontrakty* pelnomocnictwa apostille* sponsorowanie rodzinne* przygotowywanie malzonkow na spotkanie w urzedzie immigracyjnym* przedluzanie dwuletniej zielonej karty* przedluzanie wiz* wizy studenckie *sprawy rodzinne* i wiele wiecej mozesz zalatwic w naszym biurze, ktore od lat pomaga polakom w roznych trudnych sprawach. 158 Nassau Ave, Brooklyn, NY 11222, tel 718-610-0070 <more> © 843089_abo
  • cena $: n/a
  • name: Greenpoint Consultation Center
  • Kontakt:
843089
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-10
  • © Inteligentna 45l. Z NY, pozna wolnego kolege (40-55) na spacery lub lodowisko. Masz wolne popoludnia to napisz. <more> 1737747
  • name: Hania
  • Kontakt:
  • baner
  • Osobiste 2020-12-10
  • © Chetnie poznam odpowiedniego mezczyzne w wieku od 58 do 62 lat - prosze o powazne odpowiedzi. <more> 1737884
  • name: Barbara
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Poszukiwany mezczyzna w przedziale wiekowym 58-63 zdecydowany na przyjazn. <more> 1736532
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Hi, dziewczyna o dobrym sercu, uczuciowa szuka fajnego mezczyzne do spedzenia razem super chwil. mam 39lat (nie szukam przygod, mezczyzni zonaci mnie nie interesuja. <more> 1736620
  • name: Basia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Jestem osoba, pogodna, ugodowa, romantyczna, poznam sympatycznego pana (25-40), wolnego, ktory powaznie mysli o nawiazaniu znajomosci. <more> 1736717
  • name: Wiktoria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Ogloszenie wylacznie dla szczerego otwartego na rozmowe czlowieka wiek 60+. Ja wdowa, emerytka. Prosze pisac, odpisuje na powazne listy. <more> 1737050
  • name: Krystyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Wysoka 31 latka mieszkajaca na Greenpoint szuka wysokiego, przystojnego przyjaciela w przedziale wiekowym 25-40 lat. Tylko NYC. <more> 1737108
  • name: Justyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Sympatyczna pani, wiek 34, niskiego wzrostu, pozna milego samotnego pana w wieku od 34 do 50 lat. <more> 1737112
  • name: Marianna
  • Kontakt:
  • Paid ad buy one Ogłoszenie płatne
  • Osobiste WYNAJEM LIMUZYN na wszystkie okazje! Wesela, komunie, chrzciny, urodziny, wieczory panienskie, kawalerskie, odbior z lotniska, wycieczki, prywatne uroczystosci. Obslugujemy rowniez duze imprezy. Posiadamy w swojej ofercie party-busy. Mowimy po polsku! Email: myelitelimony@gmail.com Tel: 646-883-8465 https://www.facebook.com/elitelimony/ Zapewniamy najwyzsza jakosc oraz konkurencyjne ceny. <more> © 1491726_abo
  • cena $:
  • name: My ELITE LIMO New York
  • Kontakt:
1491726
  • Ogłoszenie płatne kup Paid ad
  • Osobiste 2020-12-08
  • © Poznam milego wolnego pana bez nalogow w wieku 50-60 lat. <more> 1737274
  • name: Agata
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-04
  • © Hallo, poznam wolnego pana 60-70 lat - tylko z NY, jestem wolna osoba lat 61. <more> 1736009
  • name: Maria
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-04
  • © Dziewczyny z Connecticut 40-55 czy ktoras z was rowniez poszukuje kolezanki? moze sie spotkamy? jestem przed 50. Rozwiedziona w nowym szczesliwym zwiazku. Mam duzo czasu wolnego, zapraszam na kawe, spacer, wspolne babskie zakupy, lazenie po parkach (mamy ich w CT mnostwo). Szukam fajnych dziewczyn, kolezanek, ktore z jakichkolwiek powodow czuja sie samotne, nie maja zbyt wielu znajomych i chcialyby od czasu do czasu sie spotkac na babskie pogaduchy, zaprzyjaznic. <more> 1736060
  • name: Ania
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-04
  • © W tych trudnch czasach wszyscy kogos szukaja dolacze sie do tych poszukaujacych moze sie uda, mile widziany pan 60+ ze szczerym sercem najlepiej z NJ. <more> 1736140
  • name: Bozena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-12-04
  • © Mila kulturalna zadbana pracujaca kobieta 55 pozna mezczyzne stabilnego zyciowo wolnego bez zgubnych nalogow zdecydowanego na staly powazny zwiazek. <more> 1736183
  • name: Alicja
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-29
  • © A ja chetnie poznam kolezanke ktora znajdzie czas na wspolna kawe, obiad czy zakupy. mam 49 lat i mieszkam ma Brooklynie. <more> 1735497
  • name: Bozena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-29
  • © Szukam faceta w wieku 32-35 lat, mieszkam w NJ. Ja mam 28 lat chcialabym poznac kogos z kim bede mogla fajnie spedzac czas np wycieczki za miasto, isc do restauracji - dzieki. <more> 1735509
  • name: Katarzyna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-29
  • © Aby pomuc troszeczke szczesciu daje to ogloszenie, chcialabym poznac pana 60+ bez nalogow mieszkam w NJ - nr tel ulatwi kontakt. <more> 1735532
  • name: Bozena
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-29
  • © Jestem zadbana, pracujaca kobieta w wieku 49 lat. chcialabym poznac troskliwego, zaradnego i ulozonego zyciowo mezczyzne. <more> 1735626
  • name: Mariola
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-29
  • © Wolna, uczciwa, filigranowa 60 latka zaprzyjazni sie z kulturalnym, powaznym i odpowiedzialnym zyciowo panem w zblizonym wieku. <more> 1735853
  • name: Gosia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-24
  • © Poznam mezczyzne (interesuje mnie staly zwiazek), spokojnego, dobrego charakteru, bez nalogow. Milo bedzie przeczytac pare zdan o was panowie jak rowniez zobaczyc kto pisze do mnie. To zdecydowanie ulatwia kontakt. <more> 1735878
  • name: Apolonia
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-24
  • © Dziewczyny, pomimo pandemi (i izolacji) szukam kolezanki. Kumpelki, przyjaciolki, kogos z kim bede mogla pogadac o 2 w nocy, spotkac sie na kawe, wyjsc na babskie zakupy. Jestem w udanym zwiazku i mam duzo pozytywnej energii. Kocham zwierzeta, gotowac, ciuchy i kawe. Napisz do mnie. ps. szukam przyjaciolki, nic wiecej. <more> 1735665
  • name: Anna
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-24
  • © Hello to everybody. I am looking for a tall male about 50 years old who likes sports, sunshine, beaches and wants to spend time together. Only with photo. I will send too. I'm 51 years old, slim 175 tall from NYC <more> 1734395
  • name: Jana
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-24
  • © Chcialabym poznac mezczyzne troskliwego, zaradnego, ulozonego zyciowo i stabilnego emocjonalnie. Mam 62 lata, jestem dosc wysoka osoba, wolna i samodzielna. <more> 1734532
  • name: Ewa
  • Kontakt:
  • Osobiste 2020-11-21
  • © Poznam wolnego mezczyzne 60+ . nie szukam przygod, wiec prosze o nr tel od powaznych mezczyzn, mieszkam w NJ. <more> 1735340
  • name: Marianna
  • Kontakt:

Strona 6 z 10 « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2021 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax